کد خبر : 1425821 | 16 تیر 1396 ساعت 16:04 | 134K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده بیانیه سرمربی تیم ملی علیه دبیرکل

کناره گیری قریب الوقوع اسدی از فدراسیون فوتبال

اینکه کارلوس کی روش چرا در اولین متن بلند بعد از صعود به جام جهانی تصمیم گرفت به دبیرکل فدراسیون فوتبال حمله کند، نکته جالب و عجیبی است.

کناره گیری قریب الوقوع اسدی از فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش‌سه"، اختلاف بین سرمربی تیم ملی و دبیرکل چیز جدیدی نیست و بارها درباره آن صحبت شده و البته سرمربی تیم ملی در آخرین گفت و گوی مطبوعاتی خود در پایان مسابقه ایران مقابل ازبکستان از اشخاصی در فدراسیون یاد کرد که از صعود تیم ملی خوشحال نیستند. اما با گذشت زمان و استشمام بوی موفقیت به نظر می رسید روی این زخم فعلا پوشیده شده است. 


اما نکته جالب اینکه با توافقات میان علیرضا اسدی و مهدی تاج قرار بود اسدی از سمت دبیرکلی کناره گیری کند و جای خود را به فرد جدیدی بسپارد. بنا بر توافق ها این اتفاق قرار بود ظرف 24 ساعت آینده رخ بدهد که بیانیه کی روش ماجرا را به سمت دیگری برد. کی روش در بیانیه دیروز از مهدی محمدنبی دبیرکل پیشین فدراسیون تمجید کرده که این مساله شاید نشان دهنده این است که سرمربی تیم ملی علاقه دارد نبی به پست سابق خود بازگردد. نبی دبیرکل سالیان طولانی فدراسیون فوتبال بود و در جام ملت های آسیا نیز به عنوان سرپرست کنار کی روش می نشست. البته او و کی روش هم مشکلات کوچکی با هم داشته اند که به دست فراموشی سپرده شده است. 


با انتشار نامه روز گذشته حالا موضوع تغییر اسدی نیز با چالش مواجه می شود چراکه در صورت کناره گیری اسدی فدراسیون قطعا با فشار مطبوعات و جامعه فوتبال با هشتگ مربی سالاری مواجه می شود. البته این اتفاق نهایی شده و با کمی تاخیر اجرایی می شود اما به نظر می رسد پیش دستی کی روش علیه منتقد جدی اش در فدراسیون می توانست اتفاق نیفتد تا نظر او نیز تامین شود. 


این جالب است که کی روش در نامه دیروز از دبیر کل فدراسیون که او را با لقب شعبده باز مورد خطاب قرار می دهد، درخواست کرده خود را از فوتبال غیب کند. حالا متوجه می شویم که این کنایه کی روش چه معنای دقیق و جالبی دارد!

دیدگاه‌ها