کد خبر : 1425822 | 16 تیر 1396 ساعت 16:07 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع برزیلی هم بازی سروش رفیعی شد

باشگاه الخور قطر پس از قرارداد با هافبک ایرانی، با یک مدافع برزیلی نیز به توافق رسید تا فصل آینده این بازیکن با پیراهن الخور به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، از باشگاه الخور قطر خبر می رسد این تیم به دنبال جذب یک مدافع برزیلی به نام لوسیانون هستند، مدافع سابق باشگاه استادو پرس فرانسه صبح روز گذشته در تست پزشکی باشگاه الخور شرکت کرد و مجوزهای لازم را برای حضور در این تیم به دست آورد. البته به جز وی، این باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن دیگر نیز هست، آنها پیش از این و برای بازی های فصل آینده لیگ ستارگان قطر، سروش رفیعی، هافبک ایرانی، یک بازیکن مراکشی، یک مهاجم برزیلی و یک بازیکن کویتی را به جمع خود اضافه کرده بودند. 


البته مسئولان این باشگاه به دنبال آن هستند تا بازیکنان خوب قطری را نیز به جمع خود اضافه کنند، الخوری ها در این رابطه هلال محمد از تیم ام صلال، حمد ناصر از تیم السد و محمد بدر را از تیم الشیحانیه به جمع خود اضافه کردند. 


این باشگاه سعی کرده تا قراردادهای مربوط به بازیکنان خود را پس از حضور مربی جدید فرانسوی خود به ثبت برساند. الخور به زودی در اردوی تدارکاتی هلند حضور پیدا خواهد کرد تا هماهنگی کامل بین بازیکنان جدید و قدیم برقرار سازند.

 

1208051

دیدگاه‌ها