کد خبر : 1426462 | 19 تیر 1396 ساعت 13:55 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: چلسی باید بازیکن های بزرگ بخرد

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ به آنتونیو کونته هشدار داد که برای فصل بعد و حضور در چمپیونزلیگ باید خریدهای بزرگی انجام دهد.

آنچلوتی: چلسی باید بازیکن های بزرگ بخرد

به گزارش "ورزش سه"، کونته در اولین فصل حضورش در چلسی، موفق شد این تیم را به قهرمانی لیگ برتر برساند، کاری که پیشتر نیز آنچلوتی در همین تیم انجام داده بود. جان تری، ناتان ایک و بگوویچ از باشگاه جدا شده اند و دیگو کاستا نیز در آستانه جدایی از باشگاه قرار دارد. تا به حال نیز رودیگر و کابایرو جذب باشگاه شده اند و آنچلوتی به کونته هشدار داد که باید خریدهای بزرگی در تیم انجام شود.

 

1205375

 

 

او گفت:" اولین چیزی که به نظر می‌آید این است که چلسی در چمپیونزلیگ جانشین لسترسیتی خواهد شد و به نظرم تفاوت در کیفیت آنها به وضوح مشخص است. ولی آبی ها باید رو به جلو باشند. فصل گذشته کونته با چلسی قهرمان لیگ شد و تیمی خیلی خوب ساخت، تیمی که کیفیت بالایی دارد و هماهنگی خوبی دارد ولی تنها در لیگ جنگیده است.

 

رقابت در فصل بعد به چند دلیل بیشتر خواهد شد. بازگشت منچستریونایتد و چلسی به چمپیونزلیگ، انگیزه دیگر تیم‌ها را بالا خواهد برد و چلسی برای فصل بعد به خریدهای بزرگی نیاز دارد که تیم را به سطح بالاتری ببرند."

 

دیدگاه‌ها