کد خبر : 1427323 | 24 تیر 1396 ساعت 11:33 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون احتمالا مجوز بازی می‌دهد

سینا عشوری نزدیک به ترکیب تراکتورسازی

مشکل سینا عشوری برای بازی در تراکتورسازی به احتمال فراوان حل خواهد شد.

سینا عشوری نزدیک به ترکیب تراکتورسازی

به گزارش "ورزش‌سه"، سینا عشوری بعد از مصدومیتی که از ناحیه رباط صلیبی گریبانش را گرفت و مدت زیادی دور از میادین بود، حالا با مشکل جدیدی برای بازی کردن مواجه شده است. عشوری که در نیم فصل لیگ شانزدهم نامش از لیست تراکتورسازی خارج شده بود، با توجه به محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید مشخص نبود که می تواند برای سرخپوشان تبریزی به میدان برود یا خیر اما به نظر می رسد مشکل این بازیکن در حال حل شدن است.


در این خصوص تراکتورسازی از فدراسیون جهانی فوتبال استعلام گرفت و فیفا در جواب به نامه این باشگاه تصمیم گیری درباره وضعیت سینا عشوری را به عهده فدراسیون ایران گذاشت. بعد از این اتفاق تراکتورسازی لایحه و درخواست خود را به همراه توضیحات کامل درباره وضعیت عشوری به فدراسیون فوتبال ارائه کرده تا آنها تصمیم گیری کنند.


مسئولان تراکتورسازی براین باور هستند که نام سینا عشوری در زمان محرومیت از نقل و انتقالات از لیست تیم خارج شده و چون تراکتور محروم بوده نباید این مورد به حساب بیاید. با این حال به نظر می رسد فدراسیون فوتبال طی روزهای آینده در نهایت مجوز بازی عشوری را صادر کند و این بازیکن از ابتدای لیگ هفدهم بتواند پیراهن تراکتورسازی را بپوشد.

دیدگاه‌ها