کد خبر : 1427405 | 24 تیر 1396 ساعت 14:33 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشنایدر: هنوز باشگاه بعدی ام را انتخاب نکرده ام

وسلی اشنایدر، هافبک گالاتاسرای، جدایی اش از این تیم را در تابستان قطعی دانست ولی این موضوع را فرصتی مناسب برای خود قلمداد می‌کند.

اشنایدر: هنوز باشگاه بعدی ام را انتخاب نکرده ام

به گزارش "ورزش سه"، هافبک هلندی که چهارمین سال حضورش در گالا را پشت سر گذاشت،در حالی که یک سال از قراردادش با باشگاه باقی مانده، از سوی باشگاه یک طرفه فسخ شد و او حالا بازیکن آزاد است. با وجود اینکه سامپدوریا و لس آنجلس اف سی به دنبال جذب او هستند، اشنایدر مدعی شد که هنوز تصمیمی درباره باشگاه بعدی نگرفته است.

 

1209308

 

 

او گفت:" هنوز برنامه ای برای آینده ندارم. به آمستردام خواهم رفت و از آنجا بررسی می‌کنم که چه خواهم کرد. در حال حاضر، هیچ برنامه ای ندارم ولی به کیفیت های خودم ایمان دارم. مطمئنا اتفاقی رخ خواهد داد، ورق برخواهد گشت.

 

البته که خیلی ناراحت هستم. اگر قرار باشد اینطوری باشگاهی را ترک کنید واقعا ناراحت کننده است. مربی تصمیمش را گرفت. او تصمیم گرفت با من کار نکند. اگر یک مربی نخواهد با شما کار کند، باید به دنبال باشگاه دیگری باشید. اگر نخواهد از شما استفاده کند، دیگر پیراهن شما شماره نخواهد داشت. من روزهای خیلی خوبی در گالا داشتم. در مجموع خیلی خوشحالم که این فرصت به من داده شد."

دیدگاه‌ها