کد خبر : 1427843 | 26 تیر 1396 ساعت 16:45 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

خونسردی عجیب مربی بارسلونا در مورد وراتی

بارسلونا هفته هاست که در تلاش است تا راهی برای جذب مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پی اس جی پیدا کند.

خونسردی عجیب مربی بارسلونا در مورد وراتی

به گزارش "ورزش سه"، تا به اینجا مسئولان پی اس جی حاضر نشده اند در مورد وراتی با بارسلونا وارد مذاکره شوند ولی تا روز پایانی نقل و انتقالات، بارسلونا منتظر فرصتی مناسب برای شکار این ستاره ارزشمند خواهد ماند.

 

 

1205577

 

 

والورده در نشست خبری امروز خود در مورد احتمال جذب وراتی گفت:« نه به وراتی و نه به جذب هیچ بازیکنی فکر نمی کنم. تمام توجه و تمرکز من روی بازیکنانی است که در اختیار دارم. مدیران باشگاه به فکر نقل و انتقالات هستند ولی باید بگویم که مشکل بتوان این مجموعه را بهتر و باکیفیت تر کرد.»

 

سرجی روبرتو:« با جذب سمدو، او به میانه زمین باز می گردد ولی در سمت راست خط دفاعی هم ثابت کرده است که می تواند درخشان ظاهر شود. این چند پسته بودن روبرتو بسیار به کارمان خواهد آمد.»

 

معاوضه راکیتیچ یا گومس با وراتی:« این دو بازیکنان من هستند و تحت هر شرایطی روی آنها حساب باز کرده ام.»

 

دلوفئو:« او این روزها مثل رافینیا و ویدال مصدوم است و به زودی با ما تمرین خواهد کرد. معتقدم دلوفئو می تواند امسال کمک زیادی به ما کند.»

 

خط میانی اشباع از بازیکن:« تا روز پایانی نقل و انتقالات فرصت برای خرید یا واگذاری بازیکن داریم.

در طول فصل بازی های زیادی باید برگزار کنیم و معتقدم می توانیم این مساله را به خوبی مدیریت کنیم. من هم دوست دارم تیم را زودتر و پیش از پایان نقل و انتقالات ببندم ولی در تیمی مثل بارسلونا، نمی توان هیچ چیز را تمام شده دانست.»

 

دیدگاه‌ها