کد خبر : 1427910 | 27 تیر 1396 ساعت 00:01 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت مورینیو با شرط اینتر برای انتقال پریشیچ

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، با درخواست اینتر برای دادن آنتونی مارسیال به نراتزوری به عنوان بخشی از مبلغ انتقال ایوان پریشیچ مخالفت کرد.

مخالفت مورینیو با شرط اینتر برای انتقال پریشیچ

به گزارش "ورزش سه"، اینتری ها تمایلی برای فروش پریشیچ به منچستریونایتد ندارند اما با توجه به پا فشاری این ملی پوش کروات، به باشگاه انگلیسی اعلام کردند که مایل هستند در ازای فروش این بازیکن، آنتونی مارسیال را به سن سیرو ببرند اما منچستریونایتد با این شرط مخالفت کرد.

 

دیلی میرر گزارش داد شیاطین سرخ حاضرند در مقابل به خدمت گرفتن پریشیچ، کریس اسمالینگ یا متیو دارمیان را به اینتر واگذار کنند.

 

از این بین، احتمالا دارمیان بیشتر توجه اینتر را جلب خواهد کرد زیرا لوچانو اسپالتی، سرمربی جدید اینتر، به دنبال به خدمت گرفتن یک مدافع راست جدید است.

 

1209852

 

دارمیان که در تابستان 2015 از تورینو به منچستریونایتد پیوست، فصل گذشته کمتر در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار گرفت و در این تابستان هم شایعات زیادی در مورد جدایی او از منچستریونایتد شنیده شد.

 

اسمالینگ هم به دلیل مصدومیت های متعدد، فصل گذشته کمتر برای منچستریونایتد به میدان رفت و پیوستن ویکتور لیندلوف به این تیم، بیش از پیش جایگاه اسمالینگ را به خطر انداخت.

دیدگاه‌ها