کد خبر : 1428015 | 27 تیر 1396 ساعت 14:45 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری راکیتیچ از شایعه معاوضه اش با وراتی

دو روز پیش بود که سایت ایتالیایی کالچومرکاتو ادعا کرد که مسئولان بارسا قصد دارند راکیتیچ به علاوه 65 میلیون یورو را برای جذب وراتی به پی اس جی پیشنهاد بدهند.

دلخوری راکیتیچ از شایعه معاوضه اش با وراتی

به گزارش "ورزش سه"، راکیتیچ تابستان 2014 با رقم 20 میلیون یورو از سویا به بارسا پیوست و در سه سال گذشته یکی از بازیکنان معمولا ثابت ترکیب آبی اناری ها بوده است. او قراردادش را 5 ماه پیش تمدید کرد و رقم فسخ قرارداد ستاره کروات نیز از 100 میلیون به 125 میلیون یورو افزایش یافت.

 

 

1209919

 

 

بارسلونا که فصل گذشته نتوانست به اهداف خود دست یابد، در صدد تقویت خط میانی خود است و برای این منظور سخت علاقمند است تا مارکو وراتی را به خدمت بگیرد ولی مسئولان پی اس جی حتی حاضر نشده اند پای میز مذاکره بنشینند و به همین دلیل در بارسلونا تمام راه های متقاعد کردن پی اس جی را در دست بررسی دارند.

 

یکی از این روش ها معاوضه بازیکن است و طبق ادعای کالچومرکاتو، بارسا این گزینه که راکیتیچ به علاوه 65 میلیون یورو را برای جذب وراتی پیشنهاد بدهد در نظر گرفته.

 

در همین رابطه موندودپورتیوو گزارش داد که راکیتیچ از شنیدن این شایعات کاملا دلخور است و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد بارسلونا را ترک کند. راکیتیچ همواره در مصاحبه های خود از اینکه در کنار مسی بازی می کند احساس افتخار کرده و شنیدن اخباری در مورد معاوضه اش با وراتی، نارضایتی شدید او را در پی داشته است.

لازم به ذکر است که روز گذشته سرمربی و مدیر ورزشی بارسلونا هرگونه شایعه معاوضه راکیتیچ با وراتی را تکذیب کردند.

دیدگاه‌ها