کد خبر : 1428058 | 27 تیر 1396 ساعت 18:21 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی بایرنی ها از دوران پسا روبری!

بدون آرین روبن و فرانک ریبری، روزهای سختی در انتظار بایرن مونیخ و آنجلوتی خواهد بود.

نگرانی بایرنی ها از دوران پسا روبری!

 

به گزارش "ورزش سه"، 10 سال پیش، هنگامی که ریبری از مارسی راهی مونیخ شد، بسیاری معتقد بودند او مدتی در آلمان مانده و بعد از آن با انتقالی سودآور بایرن را ترک خواهد کرد.

 

 

1209953

 

 

دو سال بعد، آرین روبن نیز از رئال مادرید راهی بایرن شد و این 2 ستاره شگفت انگیز موفق شدند طی 4 فصل، 3 بار اف سی هالیوود را راهی فینال لیگ قهرمانان کنند که در نهایت در آخرین فینال و در دقیقه 89، روبن روی پاس ریبری موفق به فتح دروازه دورتموند شد تا شاگردان هاینکس فاتح ویمبلی شوند.

 

 

1209950

 

 

روبن و ریبری روی هم رفته 609 بار برای بایرن به میدان رفته و موفق به زدن 242 گل و ارسال 206 پاس گل شدند و از زمان حضور روبن، آنها 6 بار بوندسلیگا، 4 بار جام حذفی و یک بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کردند.

 

 

1209948

 

 

پس یکی از بزرگترین مشکلات فعلی باواریایی ها، 33 ساله و 34 ساله شدن این دو ستاره تاثیرگذار در ترکیب این تیم و یافتن جانشین برای آنهاست.

 

در حال حاضر، داگلاس کاستا و کینگزلی کومان دو کاندیدای اصلی جانشینی روبری هستند و حضور ستارگانی مانند خامس و سرژ نابری نیز ممکن است منجر به نیمکت نشینی ریبری و روبن شود.

 

 

1209951

 

 

در فصلی که گذشت، ریبری موفق به ثبت آمار بیش از یک پاس گل در هر 2 بازی شد و روبن هم 16 گل به ثمر رساند اما علیرغم آنکه بارها در سالهای اخیر، چه در زمان پیوستن کومان و کاستا و چه هنگام ورود گواردیولا در سال 2013 به آلیانس آره نا و پیش بینی احتمال اختلاف بین او و این دو ستاره، اخباری در مورد تمام شدن دوره ریبری و روبن منتشر شد، در نهایت این اتفاق هرگز رخ نداد.

 

 

1209946

 

 

شاید هر بار و بعد از مصدومیت های طولانی مدت روبری، این ترس وجود داشت که آنها دیگر به فرم سابق خود بازنگردند اما حتی زمانیکه رابطه این دو ستاره به بدترین شکل ممکن رسید و اخباری در مورد درگیری فیزیکی آنها منتشر شد هم روبن و ریبری هر بار همگان را وادار به اعتراف به اشتباه کردند.

 

در واقع یکی از ماموریت های مهم کارلتو، یافتن سیستمی برای قرار دادن همه ستارگان خود در ترکیب است و این در حالیست که در دراز مدت، قرار است سرژ نابری و کومان جانشین این دو ستاره تاریخساز در ترکیب بایرن باشند.

 

 

1209952

 

 

با توجه به اینکه احتمالا نابری این فصل را به صورت قرضی در تیم دیگری سپری خواهد کرد، وظیفه کومان که مصدومیت طولانی مدتی را تجربه کرده از همیشه دشوارتر خواهد بود.

 

پس از امروز و با توجه به عدم تمدید قرارداد احتمالی روبن و ریبری، یافتن جانشین برای آنها خصوصا در مقطعی که این دو ستاره هنوز هم در اوج قرار دارند یکی از معضلات کارلتو و باواریایی ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها