کد خبر : 1428388 | 29 تیر 1396 ساعت 16:10 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه انتقال موراتا به چلسی

همه ی قربانیان کریم بنزما در رئال

شب گذشته پیوستن آلوارو موراتا به چلسی قطعی شد تا مهاجمی دیگر در رئال مادرید از رقابت با کریم بنزما منصرف شود.

همه ی قربانیان کریم بنزما در رئال

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا مهاجم جوان اسپانیایی که در عضویت تیم رئال مادرید بود، بعد از آنکه به یقین رسید فصل بعد هم جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد، تصمیم گرفت تا رئال مادرید را ترک کند و به چلسی بپیوندد.

 

 

1210257

 

 

در سال های اخیر مهاجمان زیادی در رئال مادرید بودند ولی نتوانستند کریم بنزما را نیمکت نشین کنند و همگی مجبور شدند تا از این تیم جدا شوند. بنزما در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید پیوست. هر چند همواره انتقادهایی از این بازیکن می شود، ولی کم و بیش او در رئال مادرید جایگاه ثابتی داشته و تغییری در وضعیت او ایجاد نمی‌شود.

 

در زیر به بازیکنانی اشاره می کنیم که بخاطر بنزما رئال را ترک کردند:

 

 

1187869

 

 

 رائول و آدبایور

در ابتدا، بعد از جدایی رائول گونسالس، باشگاه روی امانوئل آدبایور حساب باز نکرد تا او زمان زیادی در تیم مادریدی نماند. رائول گونسالس در سالهای آخر حضورش در رئال مادرید فرصت زیادی برای درخشش نداشت و بعد از اینکه باشگاه تصمیم گرفت تا این بازیکن از تیم جدا شود، فضا برای درخشش بقیه مهاجمان باز شد. در این بین البته ایگواین نیز به رئال مادرید اضافه شد.

 

 

1197135

 

 

گونسالو ایگواین

در فصل بعدی که مورینیو هدایت رئال را بر عهده گرفت، رقابت سختی بین بنزما و ایگواین ایجاد کرد که منجر به ماندن یکی می شد. در نهایت این بنزما بود که توانست خود را اثبات کند و ایگواین به ناپولی فروخته شد. در بدو حضور آنچلوتی در رئال مادرید، گرت بیل نیز به رئال مادرید آمد تا مثلث خط حمله این تیم شکل بگیرد. بنزما در آن فصل چهارمین بازیکن رئال با بیشترین دقایق بازی در این تیم بود.

 

چیچاریتو و موراتا

بعد از حضوری کوتاه مدت خاویر هرناندس یا همان چیچاریتو در رئال مادرید، او نیز نتوانست با بنزما رقابت کند تا پس از یک سال از جمع کهکشانی ها جدا شود. ولی مهمترین نکته، بازگشت موراتای جوان از یوونتوس به رئال مادرید در تابستان گذشته بود. خیلی ها امیدوار به ماندن موراتا در رئال بودند تا سالها در این تیم بتواند اثرگذار باشد ولی در نهایت او نیز از رئال مادرید جدا شد.

دیدگاه‌ها