کد خبر : 1428587 | 30 تیر 1396 ساعت 20:39 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمار خیره کننده ستاره تاتنهام در مقایسه با موراتا

اگرچه هواداران چلسی از خرید موراتا خیلی خوشحال هستند، اما طرفداران تاتنهام هنوز هم هری کین را بهترین گلزن لندن می دانند.

آمار خیره کننده ستاره تاتنهام در مقایسه با موراتا

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن جدایی دیگو کاستا در تابستان امسال، اخبار زیادی در مورد خرید یک مهاجم گلزن و طراز اول توسط آبی های لندن منتشر شد و بعد از کش و قوسهای فراوان و مطرح شدن نام های زیادی از جمله لوکاکو و بلوتی، در نهایت 2 روز قبل انتقال موراتا به این تیم قطعی شد.

 

اما نکته جالب اینجاست که هری کین، ستاره گلزن و انگلیسی تاتنهام که موفق شد فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ جزیره را از آن خود کند، طی یک سال و نیم اخیر از کل دوران حرفه ای موراتا بیشتر موفق به گلزنی شده است.

 

 

1200406

 

 

از فوریه 2016، هری کین تا به حال 42 بار موفق به گلزنی برای تاتنهام شده و این در حالیست که موراتا در طی تمام دوران ورزشی خود تنها در بازی های رسمی 40 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است.

 

البته نباید فراموش کرد که موراتا طی این سالها در تیم هایی مانند رئال و یووه بیشتر نقش یک مهاجم ذخیره را ایفا کرده و تا به حال در یک فصل به عنوان مهاجم ثابت به میدان نرفته اما این بازیکن 24 ساله امسال این شانس را دارد تا در چلسی توانایی های خود را ثابت کند.

دیدگاه‌ها