کد خبر : 1428741 | 31 تیر 1396 ساعت 14:11 | 40.6K بازدید | 4 دیدگاه

شهریار به دنبال کمک به یتیم خانه؛

واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به حکم علی دایی

در روزهایی که بازیکنان پرسپولیس نسبت به عدم دریافت مطالبات خود معترض هستند، اعلام حکم طلب 3 و نیم میلیاردی علی دایی از این باشگاه به دغدغه دیگر آنها تبدیل شده است.

واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به حکم علی دایی

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی که از زمان حضورش در پرسپولیس و در اختیار گرفتن نیمکت این باشگاه مبلغی را طلبکار بود، در نهایت طبق اخبار منتشر شده باشگاه را محکوم به پرداخت جریمه 3 و نیم میلیاردی کرده است. اتفاقی که می‌تواند در روزهای بحران مالی باشگاه آنها را با مشکل بزرگی مواجه کند.


مساله‌ای که واکنش معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس را نیز در پی داشته است: برخلاف اخبار منتشر شده درخصوص پرونده شکایت علی دایی علیه باشگاه، تا این لحظه کمیته استیناف حکمی را برای ما ارسال نکرده است و نمی توانم در این باره صحبت کنم.


با این حال سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی سایپا طبق مطالباتی که داشته، درخواست خود را بارها به باشگاه ارسال کرده بود که با واکنشی از سوی آنها همراه نشد. اتفاقی که واکنش شهریار را نیز در پی داشت تا او با اشاره به این موضوع اعلام کند: من هیچ بحثی سر مسائل مالی نداشتم و بارها و بارها به مدیریت پرسپولیس نامه زدم که این موضوع را پیگیری کنید. من و اداره مالیات ١٣ بار به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم، بله ١٣ بار نامه زدیم اما حتی یک بار از سوى باشگاه پرسپولیس پاسخی داده نشد. من بارها نامه زدم تا این مشکل حل شود.


مهمترین موضوعی که علی دایی روی آن بحث داشت و باعث گلایه او از باشگاه پرسپولیس شده بود، بی‌توجهی آنها به نامه‌هایش بود که باعث بسته شدن حساب و ممنوع الخروجی‌اش شده بود: در طول دوران زندگی ام هرگز نشده بود که حسابم مسدود شده باشد. سر عدم پاسخ گویى مدیران باشگاه حسابم بسته شد و حتی تمام ماشین هایم توقیف شد. این در حالی است که در تمام این سالها بابت پرداخت به موقع مالیات بارها مورد تقدیر مسئولان اداره مالیات قرار گرفته بودم اما هنوز چک مالیات سال ٩٣ دست من است و نقد نشده و مشکلات بسیاری برای من به وجود آورد.


مطالبات معوقه مربوط به 4 سال اخیر علی دایی از پرسپولیس که با بی‌توجهی مسئولان همراه شده هرچند موجب دلخوری شهریار از آنها شده بود اما مرد محبوب فوتبال کشورمان با سعه صدر بالا در زمان مشکل هماهنگی برگزاری دیدار دربی در آلمان باعث شد تا تخفیف جالب توجهی نصیب آنها شود و اینچنین تعلق خاطر خود را به باشگاه سابقش نشان دهد. موضوعی که امیدواری بالایی برای کنار رفتن دلخوری‌های موجود طرفین می‌شود. 


علی دایی اما همان زمان هم اعلام کرده بود با توجه به شرایط مالی مناسبش اینکه بخواهد مبلغ مطالبات خود را دریافت کند در اولویتش قرار ندارد و تنها بی‌توجهی مسئولان باعث این دلخوری شده است. او حتی اعلام کرده بود در صورت دریافت این مبلغ نیز آن را تقدیم یتیم خانه خواهد کرد تا اینچنین از بی‌نیازی خود نسبت به این مطالبه بگوید و تنها ناراحتی بابت بی‌توجهی به درخواستش را نشان دهد.


اکنون هم به نظر می‌رسید مسئولان پرسپولیس باید با شناخت کامل نسبت به سرمایه‌های این باشگاه خصوصا پیشکسوتان تاثیرگذار و سیاست‌مداری مثل علی دایی، مهدی مهدوی کیا و ... بهترین روش برای همکاری و ایجاد تعامل با آنها را شکل دهد.

دیدگاه‌ها