کد خبر : 1428746 | 31 تیر 1396 ساعت 14:21 | 65.6K بازدید | 2 دیدگاه

ماجراهای جدید در خصوص شکایت مرد بداخلاق پرتغالی

از کسر امتیاز تا ناسازگاری ژوزه علیه پرسپولیس

ماجرای شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس وارد مراحل پایانی خود شده است و به زودی حکم این مربی پرتغالی علیه پرسپولیس اعلام خواهد شد.

از کسر امتیاز تا ناسازگاری ژوزه علیه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی سابق پرسپولیس اکنون به بزرگترین طلبکار این باشگاه تبدیل شده و کشمکش باشگاه و وکلای این مربی بعد از چند سال برای احقاق حق طرفین به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. 


جمشیدی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس به ایرنا گفته: متاسفانه در گذشته اقداماتی انجام شده و راه‌هایی برای حل این پرونده طی شده که کار ما را سخت و طولانی کرده است. اسنادی را در مورد پرونده ژوزه ارایه کرده‌ایم اما این اقدام کمی دیر انجام شده است. امیدوارم بتوانیم در پرونده ژوزه اقدامات مثبتی را رقم بزنیم تا باشگاه پرسپولیس زیان نبیند.


در حالی که گفته می‌شود این شکایت می‌تواند باعث کسر امتیاز از این باشگاه شود، گفت: به طور قطع هر رایی که صادر شود زمان هم برای اجرای آن داده خواهد شد و در حال حاضر خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. متاسفانه این مربی اهل سازش نیست و فقط پولش را می‌خواهد.


جمشیدی در خصوص اینکه دیگر پرونده‌های این باشگاه در دادگاه انضباطی فیفا چه مراحلی را طی می‌کند گفت: مساله خاصی نیست که بخواهیم به صورت مشخص به آن اشاره کنیم زیرا همه می‌دانند تعداد پرونده‌های ما کم نیست. در حال حاضر به دنبال مدیریت کردن پرونده‌ها و سازش با شاکیان هستیم.

دیدگاه‌ها