کد خبر : 1428910 | 01 مرداد 1396 ساعت 09:53 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی بارسا مقابل یووه با درخشش نیمار

شب گذشته بارسلونا موفق شد در دیداری دوستانه در شهر نیویورک آمریکا، با دو گل نیمار، 2-1 یوونتوس را شکست دهد.

پیروزی بارسا مقابل یووه با درخشش نیمار

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 82500 نفر از نزدیک در ورزشگاه مت لایف شهر نیویورک شاهد بازی بودند، بارسا موفق شد با درخشش ستاره خود که در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد، یوونتوس را شکست دهد و انتقام مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را بگیرد.

 

1210709

 

 

نیمار در آستانه جدایی از جمع آبی اناری پوشان قرار دارد و پاری سن ژرمن با پرداخت رقم فسخ 222 میلیون یورویی او، در پی به خدمت گرفتن ستاره برزیلی است. اگر کسی شکی نسبت به شایعات درباره جدایی نیمار داشت، با گل اولی که او به ثمر رساند، تمام این شک و شبهه ها از بین رفت. او کاملا بی خیال و بی توجه به هم تیمی ها بازی می‌کرد و اهمیت زیادی به جریان بازی نمی‌داد. با این حال تنها با گذشت 15 دقیقه موفق شد گلزنی کند و جو ورزشگاه را که اکثرا هواداران بارسا آن را پر کرده بودند به نفع تیمش کند.

 

1210708

 

مسی نیز روی گل موثر بود. او توپ را برای نیمار ارسال کرد و ستاره برزیلی با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه چپ دروازه بوفون فرستاد. بوفون پیش از بازی در توئیتر نوشته بود که حضور در  این ورزشگاه اتفاق بزرگی برایش بوده است ولی 11 دقیقه پس از گل اول، نیمار با گل دیگری که به ثمر رساند بوفون را به این فکر وا داشت که کاش در تورین مانده بود. روی این گل، نیمار هیچ نیازی به کمک هم تیمی ها نداشت. او توپ را از گوشه چپ محوطه گرفت و با عبور از مهدی بن عطیه و آندره آ بارزالی، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

1210707

 

 

بازیکنان یووه کم کم از حضور نیمار عصبانی شده بودند و کلودیو مارکیزیو اولین کسی بود که عصبانیتش را پس از درگیری با او نشان داد.

 

والورده فرصت هت تریک کردن را با تعویض نیمار از او گرفت و خیال یوونتوسی ها در نیمه دوم کمی راحت تر شد. با این حال ضربه ای که باید زده شده بود و یووه تلاش خود را می‌کرد که از سنگینی شکست بکاهد. آنها جورجو کیه لینی را به میدان فرستادند تا تک گل یووه را وارد دروازه آدرین اورتولا کند، گلری که در بین دو نیمه جانشین یسپر سیله سن شده بود.

 

دیدگاه‌ها