کد خبر : 1429173 | 02 مرداد 1396 ساعت 09:30 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت اسپانیایی های چلسی از موراتا

سسک فابرگاس و سزار آسپیلی کوئتا، دو بازیکن اسپانیایی چلسی به حمایت از آلوارو موراتا پرداختند و مدعی شدند که او در چلسی موفق خواهد بود.

حمایت اسپانیایی های چلسی از موراتا

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه هیچ کدام از این دو بازیکن در رده باشگاهی با موراتا هم تیمی نبوده اند ولی تاثیر هم تیمی بودن آنها در تیم ملی باعث شده تا اطمینان داشته باشند موراتا در رئال موفق خواهد بود.

 

1210912

 

 

فابرگاس در این رابطه گفت:" من همیشه درک خوبی نسبت به او داشته ام. او همیشه مهاجمی بوده که در تمامی موارد خوب بوده است. پتانسیل بالایی برای پیشرفت کردن دارد، درست مثل باتشوایی. اینکه تا کجا پیش بروند به خودشان بستگی دارد. دو مهاجم جوان هستند که باید هر چه سریعتر روند پیشرفت را طی کنند زیرا آنها مهاجمان اصلی ما هستند. اگر می‌خواهند در تمامی رقابت ها خوب کار کنید، به مهاجمی نیاز دارید که خوب گلزنی کند."

 

آسپیلی کوئتا گفت:" این اولین تجربه او در لیگ برتر است ولی قبلا در ایتالیا بازی کرده، در رئال مادرید نیز سابقه بازی دارد و تمام عمرش فشار مهاجم بودن را حس کرده است. او گل های زیادی برای تیم ملی در رده های مختلف به ثمر رسانده است. مطمئنا به تیم ما کیفیت اضافه خواهد کرد."

 

دیدگاه‌ها