کد خبر : 1450650 | 08 مرداد 1396 ساعت 17:09 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت‌ها درباره مصدومیت مزمن من شایعه است

رسن: پرسپولیس دروازه ورودم به اروپا خواهد بود

هافبک تیم ملی فوتبال عراق دلیل اصلی آمدنش به پرسپولیس را بازی در لیگ قهرمانان آسیا و رفتن به اروپا عنوان کرد.

رسن: پرسپولیس دروازه ورودم به اروپا خواهد بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بشار رسن، هافبک تیم ملی فوتبال عراق و عضو باشگاه نیروهوایی این کشور چند روز پیش رسما با عقد قراردادی 2 ساله به تیم پرسپولیس پیوست.

 

رسن در مصاحبه با روزنامه «الملاعب» عراق گفت: قراردادی را با باشگاه پرسپولیس ایران امضا کردم و قرار است پس از اتمام بازی‌های لیگ عراق به تمرینات تیم ایرانی ملحق شوم. این تصمیم را گرفتم چون می‌خواستم به همراه همبازی‌هایم قهرمانی نیرو هوایی را در لیگ عراق که چندین سال از این عنوان دور شده است را کسب کنم. به احتمال زیاد در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) به تمرینات پرسپولیس ملحق خواهم شد.

 

وی افزود: باشگاه پرسپولیس از فصل گذشته با اصرار برانکو، سرمربی کروات خود که بازی‌های من را در لیگ عراق از طریق ویدئو دیده بود، دنبال امضای قرارداد با من بود اما از یک طرف من به دنبال قهرمانی با نیرو هوایی در لیگ برتر کشورم بودم و از طرف دیگر حرف و حدیث‌های موجود درباره مشکلات لیگ ایران باعث شد تا برای گرفتن تصمیم درست که تاثیر منفی بر آینده فوتبالی‌ام نداشته باشد، با دقت عمل کنم.

 

هافبک عراقی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی پذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس این بود که این تیم ایرانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که اوج رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال در آسیا است، حضور دارد و کارنامه این تیم ایرانی سرشار از موفقیت است و این می‌تواند به کارنامه فوتبالی من کمک کند زیرا اولین تجربه لژیونری خودم را از این باشگاه مشهور ایرانی آغاز کردم و این می‌تواند کمک کند تا بتوانم به لیگ‌های معتبر اروپایی بروم.

 

1232214

 

رسن در ادامه به رد پیشنهاد تیم های حاشیه خلیج فارس و یک تیم دسته دومی ترکیه اشاره کرد و گفت: من پیشنهادی زیادی از سوی تیم های حاشیه خلیج فارس و یک تیم دسته دومی ترکیه را رد کردم. لژیونر شدن در گام نخست برای هر بازیکنی دو جنبه دارد. می‌تواند این اتفاق مثبت باشد و یا از طرف دیگر بازیکن در تجربه اول خود شکست بخورد. وقتی تصمیم گرفتم به ایران بیایم به امور مالی توجهی نکردم و تنها به جایگاه تیم در لیگ و سطح قاره نگاه کردم.

 

هافبک آینده‌دار پرسپولیس در ادامه درباره شایعات مصدومیت جدی و مداومی که در عضله پایش وجود دارد، عنوان کرد: آیا این با عقل جور در می‌آید که یک بازیکن به همراه تیمش در لیگ، مسابقات آسیا و تیم ملی بازی کند و مصدومیت مداوم داشته باشد!! به نظرم سخن گفتن از این موضوع هیچ فایده‌ای ندارد. کسانی که این شایعه را مطرح می‌کنند آیا نمی‌دانند که من قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس تست‌های پزشکی را با موفقیت گذراندم و این معقول است که اگر مصدومیتی داشته باشم مشخص می‌شد!

 

دیدگاه‌ها