کد خبر : 1451315 | 11 مرداد 1396 ساعت 13:44 | 65.8K بازدید | 10 دیدگاه

توبیخ کتبی و جریمه 90 دقیقه‌ای

پایان محرومیت سه بازیکن استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران سرانجام رای جنجالی مربوط به محرومیت سه بازیکن تیم فوتبال استقلال را به شیوه ای نه چندان واضح صادر کرد.

پایان محرومیت سه بازیکن استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر موضوع رسیدگی به پرونده بازیکنان استقلال بیش از حد معمول زمان برده و همه در انتظار اعلام رای بودند، امروز کمی قبل از ساعت 14 این حکم کمیته انضباطی که به صورت مفصل انشا شده بود روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد.


بنا بر حکم کمیته انضباطی سه بازیکن استقلال به نام های امید نورافکن، مجید حسینی و مهدی قائدی به دلیل همراهی تیم ملی امید در رقابت های مقدماتی جام ملت های امیدهای آسیا از یک جلسه همراهی تیمشان محروم شده و یک توبیخ کتبی نیز در پرونده شان درج می شود. البته باتوجه به اینکه آنها از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان محروم شده بودند، این محرومیت گذرانده شده به حساب می آید و آنها می توانند در مسابقه این هفته استقلال مقابل استقلال خوزستان تیمشان را همراهی کنند. 


نورافکن، قائدی و حسینی به دستور منصوریان از همراهی تیم امید منع شده بودند و مربی استقلال نیز عقیده داشت با توجه به اینکه مسابقات یاد شده در تقویم فیفا نبوده کار قانونی را انجام داده است. در نهایت کمیته انضباطی رفتار باشگاه استقلال را تمرد در دستورات فدراسیون تشخیص داده و با این رای غائله خاتمه داده شده است.

دیدگاه‌ها