کد خبر : 1451488 | 12 مرداد 1396 ساعت 10:49 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

نصاری: خیلی دوست دارم به استقلال گل بزنم

حکیم نصاری بازیکن استقلال خوزستان که تا به حال مقابل استقلال تهران موفق به گل‌زنی نشده است، انگیزه زیادی دارد تا این هفته به استقلال گل بزند.

نصاری: خیلی دوست دارم به استقلال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، نصاری به اکثر تیم‌های مطرح ایران گل زده و خیلی دوست دارد که در این مسابقه دروازه استقلال را باز کند. با نصاری در این خصوص صحبت می‌کنیم که او به ورزش سه می‌گوید: من به پرسپولیس زمانی که در سایپا بودم گل زدم و به سپاهان هم با پیراهن فولاد گل زدم. سابقه گل زدن به تراکتورسازی را هم دارم ولی متاسفانه تا الان به استقلال گل نزدم.


او ادامه می‌دهد: به اکثر تیم‌های مطرح گل زدم و خیلی دوست دارم روز جمعه دروازه‌ی استقلال را هم باز کنم. در گذشته هم پیش آمد که در موقعیت گل قرار بگیرم و در بازی استقلال و فولاد بود که چند فرصت خوب داشتم اما رحمتی آنها را مهار کرد. امیدوارم این بار طلسم گل نزدن من شکسته شود و بتوانم دروازه‌ استقلال را باز کنم.


نصاری در مورد اینکه استقلال احتمال دارد برای این بازی با چند غایب مقابل آنها قرار بگیرد می‌گوید: استقلال در بازی اول هم غایبان زیادی داشت اما  این تیم در همه جای زمین مهره دارد. فکر می‌کنم محرومان استقلال هم به این بازی برسند، در ضمن معتقدم استقلال اگر 5 بازیکن غایب هم داشته باشد باز هم تیم خوبی است.

دیدگاه‌ها