کد خبر : 1451836 | 13 مرداد 1396 ساعت 17:56 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح پارس جنوبی درباره میزبانی از پیکان

مدیر رسانه‌ای باشگاه پارس جنوبی جم توضیحاتی را درباره میزبانی از پیکان ارائه کرد.

توضیح پارس جنوبی درباره میزبانی از پیکان

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی پارس جنوبی جم و پیکان تهران و پس از اظهارات مدیررسانه‌ای پیکان در این خصوص، مسئولان تیم جنوبی واکنش نشان دادند.


احد علوی، مدیر رسانه ای باشگاه پارس جنوبی جم در این باره گفت: شهرستان جم چند مهمانسرای خوب دارد که ما یکی را برای داوران و ناظر مسابقه رزرو کردیم و یکی دیگر از این مهمانسراها در اختیار اعضای باشگاه پیکان است. این در حالی است که رزرو مهمانسرا بر عهده تیم پیکان بوده و ما نباید اقدامی در این باره انجام می‌دادیم. با این وجود بدون هیچ منتی این کار را انجام دادیم. از سوی دیگر پیشنهاد ما این بود که پیکانی‌ها در عسلویه اردوی خود را برپا کنند اما سرمربی محترم این باشگاه موافقت نکرد و در نهایت اردوی این تیم در مهمانسرای VIP شهرستان جم برپا شد. جالب تر اینکه در جلسه هماهنگی بازی که شب گذشته برگزار شد، محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم پیکان از شرایط راضی نبود و اعلام کرد اگر در عسلویه اقامت می‌گزیدند و صبح به جم سفر می‌کردند، شرایط بهتر بود.»


وی ادامه داد: «امیر حسین صادقی، مدافع باتجربه پیکان روز گذشته اعلام کرد اگر در جم چادر هم بزنند، برنده می‌شوند. این حرف توهین به باشگاه پارس جنوبی است اما اعتراض خاصی به این موضوع نکردیم. با این وجود برخی کمبودها را می‌پذیریم اما حرف اصلی باشگاه پارس جنوبی این است که مسئولان آن تیم بدعت بدی را گذاشتند تا همه تیم‌ها قبل از حضور در جم اعتراض کنند.»


مدیر رسانه‌ای پارس جنوبی افزود: «سوال من این است؛ مگر وقتی ما با پیکان یا هر تیم دیگری بازی داریم، تیم میزبان برایمان هتل رزرو می‌کند؟ یا به سعید فتاحی مسئول برگزاری لیگ برتر زنگ می‌زنیم و اعتراض می‌کنیم؟ این مسائل از نظر باشگاه پارس جنوبی فرافکنی است و از دوستان مان در باشگاه پیکان انتظار دیگری داشتیم. ضمن اینکه آقای خلیفه سلطان از مسئولان سازمان لیگ هم از میزبانی و تلاش جهادی باشگاه برای مهیا کردن شرایط خوب تشکر کردند.»


وی در پایان افزود: «امیدوارم امشب بازی خوبی را شاهد باشیم و هواداران فوتبال از آن راضی باشند. فکر می‌کنم پرداختن به اصل فوتبال و جذابیت‌های آن بهتر از این است که بخواهیم با به حاشیه بردن آن، همه مسائل را تحت تاثیر قرار دهیم.»

دیدگاه‌ها