کد خبر : 1452028 | 14 مرداد 1396 ساعت 11:58 | 70.1K بازدید | 1 دیدگاه

کرملا بداند دیگر پدیده نیست

مهاجمی که سه فصل پیش در مسجدسلیمان در حد و اندازه های پدیده ای جدید نشان داد این روزها امید اول گلزنی استقلال خوزستان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا کرملاچعب مهاجم خوزستانی که در نفت مسجدسلیمان با بازی های درخشان به عنوان یک جوان کم سن و سال در حد و اندازه های پدیده ظاهر شد بعد از سقوط نفت به دسته اول و جدایی از این تیم روند پرفراز و نشیبی را در سال های گذشته سپری کرد تا جایی که سر از پرسپولیس در آورد و با این تیم قهرمانی لیگ را تجربه کرد.


کرملاچعب که نیمکت نشینی های متوالی در پرسپولیس فرصت حضور در جام جهانی جوانان 2017 را از او گرفت بعد از جدایی دوباره راه خوزستان را در پیش گرفت و پیراهن استقلال را برتن کرد تا امید اول گلزنی عبدا.. ویسی در تغییرات گسترده این باشگاه قلمداد شود. این بازیکن دیروز به عنوان تک مهاجم آبی های خوزستان مقابل استقلال 90 دقیقه بازی کرد بدون این که صحنه خاصی را رقم بزند.

 

1233374


کرملاچعب که توانایی های بسیار زیادی دارد باید به این واقعیت برسد که نگاه ها به او دیگر در حد پدیده نیست و همه از او به عنوان امید اول گلزنی یک تیم لیگ برتری انتظار دارند از همین رو باید از فرصتی که نصیبش شده به نحو احسن بهره ببرد تا دوباره به نیمکت ذخیره ها دوخته نشود. نمایش کرملاچعب برای استقلال یک بار دیگر این واقعیت را ثابت کرد این مهاجم جوان و مستعد خوزستانی نیاز به تفکری حرفه ای تر برای رسیدن به جمع پدیده های آینده فوتبال ایران دارد.

 

به هر حال همه اهالی فوتبال از مهاجمی که کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بوده و در تیم زیر 23 سال هم در بین مدعوین قرار داشت این انتظار را دارند که نمایشی درخشان و موثرتر در رقابت های لیگ برتر ارائه بدهد نه این که 90 دقیقه مقابل استقلال که نمایشی است پر از انگیزه های خاص برای جوانان گمنام فوتبال ایران یک نمایش خنثی ارائه بدهد!

دیدگاه‌ها