کد خبر : 1452900 | 18 مرداد 1396 ساعت 14:50 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

ساعات سرنوشت ساز برای انتقال کوتینیو به بارسا

مسئولان بارسلونا جذب کوتینیو تا روز جمعه را در دستور کار خود قرار داده اند و قصد دارند روز یکشنبه برابر رئال، از این ستاره برزیلی در حضور هوادارانشان رونمایی کنند.

ساعات سرنوشت ساز برای انتقال کوتینیو به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، توافق با خود کوتینیو نهایی شده ولی قسمت سخت کار که مذاکره با لیورپول است هنوز به سرانجام نرسیده است. مخالف جدی این انتقال کسی نیست جز یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی که به شدت از اخبار مربوط به جدایی کوتینیو عصبانی است.

قرار بود روز گذشته تیمی سه نفره از مدیران بارسا به لندن بروند ولی آنها راهی دورتموند شدند تا با مسئولان این باشگاه برای جذب دمبله گفت و گو کنند. طبق ادعای موندودپورتیوو، آنها امروز به لندن رفته اند تا مذاکرات نهایی را با لیورپولی ها انجام دهند.

 

 

1210418

 

 

برخلاف پیش بینی ها و با وجود اینکه کوتینیو به کلوپ گفته است که قصد جدایی دارد، این بازیکن قصد ندارد درخواست جدایی خود را علنی کرده و به نوعی لیورپول را تحت فشار بگذارد. کوتینیو مشتاق است دو باشگاه به شکلی دوستانه به توافق برسند.

ساعات پیش رو برای انتقال کوتینیو بسیار حیاتی هستند و اگر همه چیز خوب پیش برود، ستاره برزیلی تا جمعه بارسایی خواهد شد. رقم انتقال او طبق ادعای منابع انگلیسی بین 90 تا 120 میلیون یورو خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها