کد خبر : 1453472 | 20 مرداد 1396 ساعت 23:11 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

هرگز در هتل ما چاقوکشی نشد!

بختیار: ما باید روی زمین بازی کنیم

هافبک تیم پیکان تهران اعلام کرد تیمش در هفته های آینده شرایط بهتری پیدا می کند.

بختیار: ما باید روی زمین بازی کنیم

 

به گزارش "ورزش‌سه"، بختیار رحمانی در پایان بازی تیمش با ذوب آهن اصفهان درباره عملکرد نه چندان خوب خودش اظهار داشت: نه اینطور نیست، من فوتبال روی زمین بازی می کنم و خب چه فایده ای دارد که بزن زیرش این طرف و آن طرف داشته باشم. در وسط زمین کاری نمی توان کرد، قبلا بازیکنانی بودند که از این توپ ها اینطور استفاده می کردند اما من فوتبالم اینطور نیست که روی هوا بازی کنم.


وی ادامه داد: کادرفنی دائم روی پاس دادن تاکید دارند و من هم همین روش را در زمین و طبق دستور کادرفنی استفاده می کنم. بچه ها قابلیت اینکه در زمین فوتبال بازی کنند را دارند اما گل خوردن زود هم روی ما تاثیرگذاشته بود و در دو بازی قبل زود گل از حریفان دریافت می کردیم که دیگر این شرایط را نداشتیم. به نظرم دیگر روی هوا بازی کردن جواب نمی دهد.


هافبک پیکان افزود: از خودم راضی هستم ولی می توانم بهتر از این ها باشم.


رحمانی درباره عملکرد مرتضی آقاخان در خط حمله پیکان بیان کرد: مرتضی خیلی خوب است و چند موقعیت هم داشت اما متاسفانه توپ هایش به گل تبدیل نشد؛ فقط همین. ما هنوز فرصت داریم و امیدوارم در هفته های آینده شرایط تیم بهتر از این شود.


رحمانی درباره درگیری امیرحسین صادقی و فرزاد حاتمی تاکید کرد: در هتل یک بحثی پیش آمد. سر داستان پارسال بود و چیز خاصی نبود و جمع و جور شد. اینکه می گویند چاقوکشی شده و از این دست صحبت ها اصلا اینطور نیست.

دیدگاه‌ها