کد خبر : 1453763 | 22 مرداد 1396 ساعت 09:55 | 37.9K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید

دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، انتظارات به پایان رسید و سرانجام دو تیم رئال و بارسا، امشب مقابل هم قرار خواهند گرفت. رئال به عنوان قهرمان لالیگا و بارسا به عنوان قهرمان کوپا دل ری در سوپرکاپ امسال حضور خواهند داشت و خاطرات دیدار سال 2012 که با قهرمانی رئال به پایان رسید را زنده می‌کنند.

 

1234762

 

 

مطمئنا برنده دیدار امسال، بهترین تیم در اسپانیا برای فصل آینده نخواهد بود ولی دو ال کلاسیکو به فاصله چهار روز می‌تواند تاثیر بسیاری در روحیه برنده این دو بازی داشته باشد. اگر بارسا پیروز شود، آنها روحیه ویژه ای برای فصل جدید می‌گیرند. ارنسلو والورده کار خود را با کسب سوپرکاپ آغاز می‌کند، مقابل بزرگترین رقیب و اگر بتواند در کمتر از یک هفته به بازی کردن بدون نیمار عادت کند، اعتماد به نفس بازیکنان به شدت رشد خواهد کرد.

هر چند شاید قبولش برای خیلی از تیم ها سخت باشد ولی رئال مادرید، در حال حاضر یک سر و گردن از تمام تیم های اروپایی بالاتر است. زین الدین زیدان دیگر بیش از حد خوش شانس نیست و واقعا نشان داده که مربی بسیار با کیفیتی است و توانسته تمام حریفان را شکست دهد. مادرید در سوپرکاپ اروپا برای 70 دقیقه، کاملا بازی را مقابل یونایتد در دست داشت و آنها برای بازی سوپرکاپ نیز شانس اول هستند.اگر آنها سوپرکاپ را ببرند، از لحاظ روحی و روانی شرایطشان بهبود خواهد کرد و از همان ابتدای فصل بارسا را ضعیف تر از خود می‌بینند.

 

1234765

 

 

توماس فرمائلن و آندره گومس به علت مصدومیت به این بازی نخواهند رسید و آردا توران، مارلون سانتوس و سرجی سمپر به علت مصدومیت از فهرست کنار گذاشته شده اند. برای رئال، لوکا مودریچ محروم است و خسوس وایه خو به علت مصدومیت به این بازی نخواهد رسید.

 

این دیدار اولین بازی رسمی والورده روی نیمکت بارسا است و تیمش پیشرفت خوبی داشته است. نشانه های زیادی در این رابطه وجود دارد ولی حالا آنها باید مقابل بهترین تیم اروپا قرار بگیرند و باید دید که سرمربی جدید آبی اناریها، چه راهکاری برای این بازی حساس در نظر دارد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1234764

دیدگاه‌ها