کد خبر : 1453784 | 22 مرداد 1396 ساعت 10:55 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

دو تیم یوونتوس و لاتزیو، امشب در ورزشگاه المپیکو شهر رم در سوپرکاپ اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به عنوان قهرمان سری آ در این رقابت حضور خواهد داشت ولی چون در کوپا ایتالیا نیز شاگردان آلگری قهرمان شده اند، رقیب آنها در سوپرکاپ، لاتزیو، یعنی نایب قهرمان کوپا ایتالیا خواهد بود. فرصت مناسبی برای شاگردان اینزاگی ایجاد شده تا انتقام فینال کوپا ایتالیا را از بیانکونری ها بگیرند و بالاخره جام را بالای سر ببرند.

 

1200366

 

 

یوونتوس در تابستان بونوچی را از دست داد که این می‌تواند ضربه سختی به شاگردان آلگری بزند. با این حال آنها خریدهای خوبی نیز داشته اند و خط حمله خود را تقویت کرده اند، هر چند که بسیاری معتقدند یووه به تقویت در خط میانی خود نیاز دارد و از همین رو، گزینه هایی مثل متوییدی، امره جان و ... در فهرست خرید آنها بودند ولی هنوز یووه موفق به جذب کسی در این پست نشده است. انتظار می‌رود امروز یووه از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند و بعد از مدت ها، دفاع 3 نفره را کنار بگذارد.

 

علت اصلی این اتفاق، عدم حضور کیه لینی است که باعث شده یووه از دو مدافع دیگر خود یعنی بارزالی و کیه لینی در پست دفاع وسط استفاده کند و لیشت اشتاینر و ساندرو در پست دفاع راست و چپ، در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت. خوان کوادرادو تنها غایب یووه برای این بازی است که البته عدم حضورش نیز قطعی نیست ولی شانس چندانی برای همراهی تیم نخواهد داشت. در سوی دیگر لاتزیو نیز فیلیپه اندرسون را در اختیار ندارد و باید دید که در غیبت ستاره برزیلی چه کار خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1234789

 

این دیدار بصورت زنده از وبسایت آنتن پخش خواهد شد

دیدگاه‌ها