کد خبر : 1453806 | 22 مرداد 1396 ساعت 12:55 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - وستهام

دو تیم منچستریونایتد و وستهام، امروز در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - وستهام

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد اولین بازی فصل خود در لیگ برتر را مقابل رقیب سرسختی مقابل وستهام انجام خواهد داد. شیاطین سرخ در اولین بازی رسمی فصل جدید مقابل رئال مادرید قرار گرفتند ولی با شکست 2-1، سوپرکاپ اروپا را از دست دادند. با این حال آنها امیدوارند در لیگ برتر بهتر از اینها کار کرده و بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند. لوک شاو، مارکوس روخو و اشلی یانگ به علت مصدومیت، این دیدار مهم مقابل چکش ها را از دست خواهند داد. هر 3 این بازیکنان در پست دفاع چپ برای تیم مورینیو به میدان می‌رفتند و به نظر می‌رسد متئو دارمیان باید در این پست به میدان برود، مثل دیدار هفته گذشته تیمش مقابل رئال مادرید.

 

1232844

 

 

روملو لوکاکو احتمالا اولین بازی اش را در لیگ برتر برای منچستریونایتد انجام خواهد داد و به عنوان مهاجم نوک در خط حمله شیاطین سرخ حضور خواهد یافت. همچنین لیندلوف و ماتیچ نیز اولین بازی شان در لیگ برتر را تحت هدایت مورینیو در پیراهن یونایتد انجام خواهند داد.

 

در آن سوی زمین، وستهام ، آنتونیو، اندی کارول، صوفین فقولی، کایوته و ساخو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور لانزینی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال آنها یکی از بهترین خریدهای تابستان را انجام داده اند و خاویر هرناندس را از لورکوزن به خدمت گرفتند و حالا چیچاریتو مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت و انگیزه های بسیاری خواهد داشت.

 

در 7 بازی اخیری که لوکاکو مقابل وستهام به میدان رفته موفق شده 8 گل برای تیمش به ثمر برساند. همچنین یونایتد در 21 بازی اخیری که مقابل وستهام در الدترافورد انجام داده، 17 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست کسب کرده است و حال باید دید که در نهایت تقابل این دو تیم به کجا خواهد رسید.

 

ترکیب احتمالی:

 

1234806

 

این دیدار به صورت زنده از وبسایت آنتن پخش خواهد شد

دیدگاه‌ها