کد خبر : 1454443 | 25 مرداد 1396 ساعت 10:15 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا، امشب در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان در دیدار رفت به برتری رسیدند و حالا با اینکه رونالدو را به علت محرومیت در اختیار ندارند ولی شانس اول پیروزی و قهرمانی در این جام هستند. آبی اناری ها در 45 دقیقه اول بازی رفت به نظر مستحکم می‌آمدند ولی ناگهان از هم پاشیدند. ارنستو والورده نیاز به ایجاد تغییراتی در تیمش دارد و تمام نکات مثبت پیش فصل ، با ضد حملات برق آسا رئال به نظر از بین رفته است.

 

1235366

 

 

تونی کروس و ایسکو به کلی راکیتیچ و اینیستا را از بازی حذف کردند که این نشانه ای نگران کننده برای بارسلونا است که حالا بیش از هر وقتی به نیمار نیاز داشت. حتی لیونل مسی هم کاملا بی اثر شده بود و بارسا در پیدا کردن فضا در محوطه رئال دچار مشکل شده بود. و نمی‌توانست میانه زمین را نیز در دست بگیرد که همین باعث شد رئال ضد حملاتی فوق العاده بزند.

 

برای بازی برگشت، چالش دو تیم این است که هم در دفاع و هم در حمله خوب باشند. بارسا برای قهرمانی در این جام به پیروزی 4-2 نیاز دارد و این نیاز آنها به گلزنی، فضا را برای گرت بیل و کریم بنزما که در بازی رفت ضعیف کار کردند بازتر می‌کند. به نظر برای بارسا غیرممکن است که بتواند نتیجه را برگرداند ولی آنها تجربه شکست 4-0 در بازی رفت و پیروزی 6-2 در بازی برگشت را در طول فصل گذشته داشتنه اند و باید دید که در نهایت چه خواهد شد.

 

1235069

 

 

والورده به علت مصدومیت، اینیستا را از دست خواهد داد و کارلس آلنا به جای او با تیم به مادرید سفر می‌کند. در ترکیب اصلی نیز احتمالا سرجی روبرتو جانشین اینیستا شود زیرا پائولینیو هنوز نمی‌تواند برای تیم به میدان برود. همچنین تنها تغییر واجبی که حتما باید صورت بگیرد، نلسون سمدو به جای الیکس ویدال است که در بازی رفت بسیار ضعیف کار کرد و بارسا از ناحیه راست به شدت آسیب پذیر دیده می‌شد. البته سمدو هم خرید جدید بارسا است و به زمان نیاز دارد تا به اوج برگردد.

 

در سوی دیگر اما، رئال احتمالا با ترکیب بازی رفت پا به این دیدار بگذارد، مگر زیدان بخواهد از بازیکنان جوانی مثل تئو هرناندس بازی بگیرد. رونالدو 5 جلسه از همراهی تیمش محروم است و از سکوها تیمش را تماشا می‌کند. باید دید که در نهایت تکلیف جام چه می‌شود و کدام تیم آن را بالای سر می‌برد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1235368

دیدگاه‌ها