کد خبر : 1454880 | 26 مرداد 1396 ساعت 23:44 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

4 استادیوم مختلف و سایپایی که شکست نمیخورد!

شاگردان علی دایی این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده و حالا در رده دوم جدول قرار دارند.

به گزارش "ورزش سه"، دایی در کنار این که مربی خوب و بادانشی است، استعدادیاب بسیار خبره و کاربلدی نیز هست و این را در یک دهه مربیگری خود نشان داده است. او این فصل در شرایطی سکان هدایت سایپا را در دست گرفت که از جوانگرایی چند فصل اخیر آن ها آگاه بود و به خوبی میدانست در این تیم، فضای کار حرفه ای وجود دارد. جذب چند مهره باتجربه و تلفیق آن ها با بازیکنان فصل پیش، حالا تیمی ساخته که مقابل مدعیان لیگ شکست که نمیخورد از آن ها حداکثر امتیاز را نیز می گیرد.

 

سایپا در گام اول، تیم کرانچار را در اصفهان متوقف کرد. سپس در ورزشگاه دستگردی و در فضای متعلق به هواداران نفت، نماینده آبادان را شکست داد. در هفته سوم آبی پوشان خوزستان را در هوای تابستانی اهواز مغلوب کرد و امشب در تختی و مقابل دیدگان بیش از 20 هزار استقلالی، از تیم پرمهره منصوریان 3 امتیاز گرفت.

 

 

تیم او و جوانان باانگیزه و دونده اش لایق بیشترین تشویق ها هستند اما هنوز لیگ در ایستگاه چهارم قرار دارد و تا زمان اهدای مدال ها زمان زیادی فرصت باقیست. بنابراین قلیزاده پرسرعت، ترابی تکنیکی، عباس زاده گلزن و کاپیتان شاه علیدوست باید تا پایان به شگفتی سازی ادامه دهند.

 

سایپایی ها در نبردهای یک در مقابل یک پیروز می شدند و پس از آن همدیگر را در بکرترین نقاط زمین پیدا می کردند و با حفظ توپ عالی، موقعیت های متعدد روی دروازه استقلال می آفریدند. موقعیت هایی که یکی پس از دیگری از دست میرفتند اما در نهایت، عباس زاده باتجربه با زیرکی پنالتی گرفت و همین توپ را به گل تبدیل کرد.

 

در کنار تمام این ها، از عملکرد دروازبان این تیم یعنی اخباری هم نباید گذشت. گلر ملی پوش خودروسازان امروز در خروج ها عملکرد درخشانی داشت و رهبری مدافعان را نیز به خوبی انجام می داد.

دیدگاه‌ها