کد خبر : 1454994 | 27 مرداد 1396 ساعت 17:59 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

آقایی: مدیون قلعه نویی هستم

مدافع چپ جدید سپاهان بعد از پیروزی تیمش در دربی اصفهان، عنوان کرد که همیشه خودش را در فوتبال مدیون امیرقلعه نویی می داند.

آقایی: مدیون قلعه نویی هستم

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی بعد از پیروزی سپاهان در برابر ذوب گفت:"بازی خیلی خوبی بود. واقعا خوشحالم که با این برد دل هواداران را شاد کردیم. ذوب آهن مثل همیشه تیم خوبی بود. این تیم  در چندسال اخیر همیشه یکی از بهترین تیم های ایران بوده است و یک سرمربی بزرگ به نام امیر قلعه نویی دارد که من دو سال با او کار کردم و همیشه مدیونش هستم.


آقایی که این دیدار یک موقعیت خطرناک را  در همان دقایق نخست بازی از دست داد در این باره گفت: "واقعاً موقعیت خوبی بود و من هم اصلاً این موقعیت‌ها را از دست نمی‌دهم. اما چون بدنم پایین بود توپ را درست ندیدم البته خوب هم  نچرخیدم  و توپ متاسفانه از دست رفت.


مدافع سپاهان بعد از تساوی هفته گذشته مقابل پارس جنوبی در پایان بازی از ناراحتی اشک ریخت. آقای در این باره گفت: "ما در بازی قبلی با پارس جنوبی بازی خوبی انجام دادیم. از حریف هم جلو بودیم اما یک اخراج اشتباه و یک پنالتی باعث شد دو امتیاز را از دست بدهیم."


او افزود:"من  پیراهن هر تیمی را بپوشم با جان و دل برایش بازی می کنم. از زمانی که به سپاهان آمدم هواداران حسابی شرمنده‌ام کرده‌اند. از همینجا به همه هواداران قول می دهم از این به بعد هم هرچه در توان داشته باشم برای موفقیت تیم می‌گذارم."

دیدگاه‌ها