کد خبر : 1455019 | 27 مرداد 1396 ساعت 18:58 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اورتون یکی از بهترین تیم های لیگ جزیره است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی در مورد دومین دیدار فصل برابر اورتون صحبت کرد.

گواردیولا: اورتون یکی از بهترین تیم های لیگ جزیره است

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی با 2 گل برابر برایتون، سیتیزن ها برای ادامه شرایط خوب خود مقابل اورتون سخت کوش به میدان خواهند رفت.

 

شرایط مصدومان: "گوندغان به تازگی و بعد از چندین ماه دوری شرایط بازی کردن پیدا کرده و چند دقیقه ای در دیدار دوستانه حضور پیدا کرد. مندی نیز تقریبا آماده حضور در میادین شده است. فابین دلف نیز همانند مندی است و بازیکنانم تقریبا همگی آماده بازی کردن هستند."

 

حملات تروریستی بارسلون: "تمام فکر من پیش افرادی است که جان خود را از دست داده اند اما بارسلونا دوباره بیدار می شود و زیبایی های کاتالونیا نمایان خواهد شد."

 

 

1210152

 

 

ادامه بازار تابستانی: "باید ببینیم تا روز آخر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. بعضی اهداف شدنی و بعضی غیرممکن هستند اما من معتقدم بازیکنانم بهترین هستند ولی باید بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیریم. سعی کردیم در زمان پیش فصل بهترین اتفاقات را برای باشگاه رقم بزنیم و حالا باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

 

رویارویی با اورتون: "این تیم یکی از بهترین ترکیب های لیگ جزیره را دارد و بازیکنان بزرگی نیز به اورتون اضافه شده اند. اورتون یکی از بهترین تیم های لیگ جزیره است و من به این موضوع اطمینان دارم.

 

من اطمینان دارم که آنها همانند فصل گذشته برابر ما بازی کرده و با بازیکنانی مانند ساندرو به دفاع ما هجوم خواهند آورد. اورتون تیمی با بازیکنان بزرگ و مدافعان قدرتمند است."

دیدگاه‌ها