کد خبر : 1455041 | 27 مرداد 1396 ساعت 20:38 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید از 150 درصد توان خود استفاده کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار تیمش برابر تاتنهام صحبت کرد.

کونته: باید از 150 درصد توان خود استفاده کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار هفته قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل دربی لندن را برگزار خواهند کرد.

 

دیدار برابر تاتنهام: "برای این دیدار به خوبی آماده هستیم. ما باید روی اتفاقات درون زمین تمرکز کرده و بهترین نمایش خود را برابر تاتنهام ارائه دهیم و بدون تلاش برای یافتن بهانه روی بازی تمرکز کنیم.

 

ممکن است هر تیمی در یک دیدار با دریافت 2 کارت قرمز مواجه شود (دیدار چلسی در هفته اول برابر برنلی) و باشگاه بزرگی مانند چلسی باید خود را آماده مقابله با چنین اتفاقاتی کند.

 

 

1234697

 

 

قطعا رویارویی با این شرایط آسان نیست اما ما باید با قدرت با اتفاقات مواجه شویم و من تکرار می کنم که نیازی به یافتن عذر و بهانه در این شرایط نیست. باید هر کسی از 150 درصد توان خود استفاده کند تا ما قادر به حل این اتفاقات باشیم."

 

شرایط بازیکنان: "هازارد در حال تلاش برای بهبود است اما تا آمادگی کامل به زمان نیاز دارد. باید در مورد او صبور باشیم و بهترین شرایط را برای هازارد رقم بزنیم.

 

موراتا نیز دیگر بازیکنی است که باید به تلاش کردن ادامه دهد زیرا هنوز 100 درصد آماده نیست. پدرو نیز امروز با ما تمرین کرد اما از ناحیه مچ پا درد داشت و من نمی دانم او برای تاتنهام بازی خواهد کرد یا خیر. تنها نگرانی من این است که شما تلاش کنید بازیکنان زودتر از زمان موعود به میاین بازگردند زیرا این خطر مصدومیت را افزایش می دهد."

دیدگاه‌ها