کد خبر : 1455061 | 27 مرداد 1396 ساعت 21:40 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسلپ استیک به سبک خلعتبری

درنیمه دوم بازی پدیده و استقلال خوزستان درگیری محمدرضا خلعتبری و چند بازیکن استقلال خوزستان صحنه ای شبیه سکانس کمدی های اسلپ استیک دوران صامت را رقم زد.

به گزارش "ورزش سه" در بازی دو تیم پدیده و استقلال خوزستان در حالی در بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به نفع پدیده در جریان بود صحنه  ای بانمک و خنده دار شبیه به آثار کمدی کلاسیک دوران صامت رقم خورد.


در یک صحنه که محمدرضا خلعتبری توپ را تعقیب می کرد میان او و وحید شیخ ویسی دروازه بان استقلال خوزستان درگیری لفظی پیش آمد، شیخ ویسی خیلی وارد درگیری نشد اما خلعتبری کمی مصر بود که داور به  همراه بازیکنان استقلال خوزستان و یکی دو پدیده  ای سر رسیدند.


خلعتبری کماکان آن وسط حرف می زد و سعی داشت داور را که بین بازیکنان آرام آرام گم می شد متقاعد کند که عقیل کعبی با دست گردن خلعتبری را شبیه بدمن کمدی های دوران صامت گرفت و به زمین انداخت.


خلعتبری درحالی که اعتراضش بیشتر شده بود و می دید داور در  ترافیک بازیکنان حریف گیر کرده است، خیلی سریع و به سبک کمدین های کلاسیک از زمین بلند شد اما در همان لحظه یک استقلال خوزستانی دیگر با دست و دوباره او را روی زمین انداخت تا یک صحنه جذاب  از دنیای کمدی در بازی پدیده و استقلال خوزستان ثبت شود.

 

1235942

 

1235943

دیدگاه‌ها