کد خبر : 1455077 | 28 مرداد 1396 ساعت 00:11 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بایرن مقابل لورکوزن در دیدار اول بوندس لیگا

بایرن مونیخ در اولین دیدار از فصل جدید بوندس لیگا، موفق شد در خانه مقابل بایرلورکوزن به پیروزی 3-1 برسد.

پیروزی بایرن مقابل لورکوزن در دیدار  اول بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در دیدارهای پیش فصل نمایش های ضعیفی داشتند، در دیدار امشب بازی به مراتب بهتری ارائه دادند و در نهایت توانستند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 

بازی با برتری بایرن آغاز شد و تولیسو می توانست در دقیقه 5 گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش خوب لنو، دروازه لورکوزن را بسته نگه داشت.

 

برتری بایرنی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 9، نیکلاس سوله قفل دروازه لورکوزن را باز کرد.

 

روی ارسال سباستین رودی از روی یک ضربه آزاد بود که نیکلاس سوله با ضربه سر کار را تمام کرد و بایرن را پیش انداخت.

 

 

1235961

 

بعد از این گل لورکوزن برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفت اما بایرنی ها خیلی زود توانستند بار دیگر به تیم برتر میدان تبدیل شوند و در دقیقه 19 به گل دوم رسیدند.

 

این بار روی یک ضربه کرنر بود که دفع ناقص لنو، یک موقعیت خوب را نصیب ویدال کرد و او هم با یک پاس تماشایی، تولیسو را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه سر نه چندان محکم خرید جدید بایرن، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1235960

 

4 دقیقه بعد تولیسو می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر دروازه لورکوزن برخورد کرد.

 

برتری بایرن ادامه داشت و این تیم تا پایان نیمه اول چند موقعیت خوب دیگر هم داشت اما نتوانست از آن استفاده کند و نیمه اول با همان دوم گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم به دلیل بارش شدید باران با تاخیر آغاز شد و لورکوزن اولین موقعیت جدی این نیمه را ایجاد کرد اما باز هم این بایرن بود که به گل رسید.

 

 خطای آرانگیس روی لواندوفسکی که توسط ویدئو چک تایید شد، بایرن را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. خود لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و اختلاف را به سه گل رساند.

 

1235959

 

لورکوزن که چیزی برای از دست دادن نداشت پیش کشید و می توانست در دقیقه 58 به گل برسد اما دو واکنش عالی از اولریش، دروازه بایرن را بسته نگه داشت.

 

حملات میهمان ادامه داشت تا اینکه مهمدی در دقیقه 65، حساب کار را 3-1 کرد. روی یک حرکت هماهنگ توپ در گوشه محوطه جریمه بایرن به مهمدی رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، کار را تمام کرد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بیشتر ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 3-1 به سود بایرن به پایان رسید.

دیدگاه‌ها