کد خبر : 1455183 | 28 مرداد 1396 ساعت 13:09 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

 باید تراکتور را جدی بگیریم؛

اسدی: می‌توانستیم با تفاضل استقلال را شکست دهیم

هافبک سایپا پیروزی اخیرشان مقابل استقلال را با اهمیت می‌داند ولی معتقد است می‌توانستند با گل‌های بیشتر این تیم را شکست دهند.

اسدی: می‌توانستیم با تفاضل استقلال را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی درباره بازی با استقلال گفت: اول از همه خدا را شکر برنده شدیم؛ تمام تیم یک دل بوده و فکر و هدف ما برد بود؛ علی آقا (دایی) و کادر فنی از ما پیروزی می‌خواستند که در زمین اجرا کردیم؛ می‌توانستیم با گل‌های بیشتر استقلال را شکست دهیم ولی باز هم خوشبختانه با ارائه بازی منطقی و خوب به سه امتیاز رسیدیم.


او ادامه داد: مصاحبه علی آقا نشان می‌داد تفکر ما چیست؛ هدف ما هم همان حرفی است که مربی می‌گوید؛ خواسته‌ای که علی آقا دارد را در زمین اجرا می‌کنیم و برابر استقلال هم تمام تلاشمان را برای رسیدن به برد انجام دادیم که با لطف خدا توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.


هافبک جوان سایپا با بیان اینکه تیم خوب، جوان و یک دستی داریم، ابراز کرد: کادر خوب ولی یک دلی در سایپا هست که به بچه‌ها روحیه می‌دهد؛ سعی داریم همین روند رو به جلو را داشته باشیم و تلاش می‌کنیم امتیازات خوبی بگیرم؛ هنوز چهار هفته گذشته و زود است راجع به جایگاه تیم صحبت کنیم ولی سعی داریم در همه مسابقات نتیجه بگیریم.


اسدی اضافه کرد: لیگ تازه شکل گرفته و باید دید چطور می‌شود؛ سایپا بازیکنان با تجربه خوبی دارد که تلفیق این نفرات با جوانان می‌تواند اتفاق خوبی باشد؛ هدایت مربی هم از جهتی می‌تواند کمک کند تا در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم؛ اینکه بخواهیم خودمان را مدعی بدانیم زود است ولی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف کادر فنی، باشگاه و تیم دست یابیم.


او در مورد بازی هفته پنجم برابر تراکتورسازی گفت: تراکتور نشان داده تیم خوبی است و فقط در موقعیت‌ها کم شانس بوده  که به گل نرسیده است؛ تراکتور تیم با کیفیتی است و ما باید خیلی آنها را جدی بگیریم چون بسیار قابل احترام هستند و هواداران خوبی دارند؛ باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در تک بازی قبل از تعطیلات نتیجه بگیریم چون امتیاز آن می‌تواند خیلی ارزشمند باشد.

دیدگاه‌ها