کد خبر : 1455362 | 29 مرداد 1396 ساعت 09:41 | 42.8K بازدید | 3 دیدگاه

خط دفاعی پرسپولیس و بازگشت به عقب

برانکو ایوانکوویچ با توجه به محرومیت سیدجلال حسینی و عدم در اختیار داشتن کاپیتان اول خود، بار دیگر به ترکیب روزهای ابتدایی فصل باز خواهد گشت.

خط دفاعی پرسپولیس و بازگشت به عقب

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات سرخپوشان با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی در دیدارهای ابتدایی فصل، ترکیب 4 نفره‌ی شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، صادق محرمی و حسین ماهینی را به میدان فرستاده بود. در آستانه دیدار برابر الاهلی عربستان اما برانکو با پایان مصدومیت کاپیتان اول خود، او را برابر سیاه جامگان به میدان فرستاد تا با نیمکت نشین کردن صادق محرمی، تغییراتی در ترکیب این تیم ایجاد کند. 


خط دفاعی پرسپولیس که در روزهای پایانی لیگ قهرمانان در دیدار برابر لخویای قطر عملکرد خیره کننده‌ای از خود به جا گذاشت و توانست بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته به خود اختصاص دهد، اکنون با تغییراتی جدید راهی این دیدار خواهد شد. شجاع خلیل زاده در جدال برابر الاهلی جانشین سیدجلال حسینی خواهد شد تا محرمی با بازگشت به سمت راست دفاعی، ماهینی را به پست مخالف بفرستد.


ماهینی که بعد از دیدار برابر تراکتورسازی دچار مصدومیت شده بود، زیر نظر کادرپزشکی به شرایط نرمال حضور در ترکیب این تیم دست یافته و مشکلی برای همراهی سرخپوشان نخواهد داشت. محمد انصاری نیز بعد از عملکرد درخشان در بازگشت به پست دفاع چپ، در این دیدار به پست دفاع میانی بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها