کد خبر : 1455364 | 29 مرداد 1396 ساعت 10:16 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام - چلسی

دو تیم تاتنهام و چلسی، امروز در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی تاتنهام - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در بدترین زمان ممکن مقابل سرسخت ترین رقیبش قرار خواهد گرفت. آنها از آمادگی بالایی برخوردار نیستند و در بازی اول خود مقابل برنلی، متحمل شکست 3-2 شدند. این در حالی است که تاتنهام با پیروزی فصل را شروع کرده و موفق شد نیوکاسل را 2-0 شکست دهد. همچنین در فصل گذشته، این تاتنهام بود که توانست رکورد 13 پیروزی پیاپی تیم کونته را پایان دهد

 

1236218

 

 

اسپرز در حال ساخت بازسازی ورزشگاهش است و در این مدت، از ورزشگاه ومبلی که به تیم ملی انگلیس تعلق دارد، استفاده خواهد کرد. حال باید دید آنها در اولین گام در لیگ برتر در این ورزشگاه، چگونه مقابل چلسی حاضر خواهند شد.

 

پوچتینو با حضور تریپر، مطمئنا دست بازتری برای انتخاب هایش خواهد داشت. مثل کایل واکر، تریپر نقش مهمی در دفاع چپ تاتنهام دارد و حال باید دید که بازگشت او چه تاثیری در تیم خواهد گذاشت. چلسی نیز بلاخره می‌تواند از تیمو با کایوکو ستفاده کند ولی بازی قبلی، شرایط آنها را دشوار کرد. گری کیهیل و سسک فابرگاس با اخراج در این بازی، نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند. مصدومیت ادن هازارد نیز همچنان پابرجاست و او نمی‌تواند در این دیدار نیز آبی ها را همراهی کند. حضور پدرو نیز به علت مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی، 1 پیروزی برای تاتنهام و 2 تساوی به ثبت رسیده که آمار نشان از برتری چلسی دارد، هر چند آنها به خوبی می‌دانند کار بسیار دشواری مقابل پوچتینو و شاگردانش خواهند داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1236219

دیدگاه‌ها