کد خبر : 1455374 | 29 مرداد 1396 ساعت 10:33 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی فیورنتینا - اینتر

دو تیم اینترمیلان و فیورنتینا، امروز در اولین دیدارهای خود در سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی فیورنتینا - اینتر

به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم تابستان بسیار شلوغی را در نقل و انتقالات سپری کرده اند و حالا با روحیه ای بالا و اهدافی مشخص پا به این دیدار گذاشته اند. بورخا والرو و ماتیاس وچینو از فیورنتینا راهی اینتر شده اند و امشب اولین بازی شان را مقابل تیم سابقشان انجام خواهند داد. نگرانی اصلی امشب اینتر این است که این دیدار نیز مثل بازی قبلی که با برتری فیورنتینا همراه بود و واکنش های بسیاری به همراه داشت، شباهت داشته باشد و سرمربی ایتالیایی تمام تلاشش را در این مدت انجام داده تا به شناخت بهتری از شاگردانش برسد و انتخاب های دقیق تری داشته باشد.

 

 

1199246

 

 

اینتر تحت هدایت اسپالتی در حال پیشرفت است و انتظار می‌رود نمود تغییر سرمربی را نیز در زمین نشان دهد. البته تاکتیک های اسپالتی شباعت زیادی به پیولی، سرمربی قبلی اینتر دارد و از این رو بازیکنان کار دشواری پیش رو نخواهند داشت. همچنین نیکولا کالینیچ نیز به احتمال فراوان از فیورنتینا به میلان خواهد پیوست که این انتقال، خط حمله نراتزوری را تقویت خواهد کرد.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، آمار کاملا به نفع ویولا است. در 5 بازی از این 6 بازی، آنها به پیروزی رسیده اند و سهم اینتر تنها یک پیروزی بوده است. با این حال سرمربی اینتر تمام ترکیب خود را در اختیار دارد و انتظارات برای کسب پیروزی از آنها بسیار بالاست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1236227

دیدگاه‌ها