کد خبر : 1455604 | 30 مرداد 1396 ساعت 09:16 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

واقعه نگاری اختصاصی ورزش سه از شبی که زنوزی ناجی ماشین سازان شد

نجات ماشین سبز در بامداد دوشنبه

مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز به عنوان مالک جدید باشگاه ماشین سازی تبریز کار خود را از بامداد روز دوشنبه آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، داستان از ماه پیش آغاز شد؛ محمد علی شریعت زاده به عنوان مالک جدید باشگاه ماشین سازی تبریز و با بلند پروازی های قابل تامل کار خود را آغاز کرد. حضور پر هیاهوی وی در مسند مالکیت باشگاه ماشین سازی این تصور را در هواداران، بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه به وجود آورده بود که مشکلات مالی اولویت n ام آنها در فصل پیش رو خواهد بود. برای مالک جدید ماشین سازان و طبق گفته خودش، هزینه کردن برای یک باشگاه کار چندان سنگینی به شمار نمی رفت اما خیلی زود مشخص شد که این کار سنگین تر از آنی بود که شریعت زاده فکرش را می کرد. برای اینکه تکرار مکررات انجام ندهیم می رویم سراغ اصل مطلب، مطلبی که با استعفای حسین خطیبی و پذیرفته شدن آن توسط شریعت زاده کلید خورد و مدیرعامل ماشین سازان نیامده رفتنی شد و مشخص شد روزهای پر تلاطمی در انتظار سبزپوشان شهر تبریز است.

 

داستان فسخ قرارداد دسته جمعی بازیکنان ماشین سازی را هم که همه می دانیم. بازیکنان ماشین سازی روز شنبه با شریعت زاده اتمام حجت کردند و با توجه به اینکه وی بازهم در پرداخت مطالبات آنها بدقولی کرده بود، فردای آن روز با حضور در هیات فوتبال شهر تبریز در صدد رسمی کردن فسخ قراردادهای خود بر آمدند تا بتوانند در فرصت موجود تا پایان فصل نقل و انتقالات تیم جدیدی برای خود دست و پا کنند. بازیکنان صبح روز یکشنبه تا ظهر میهمان هیات فوتبال استان بودند و همه چیز به خوبی در حال پیشروی بود تا اینکه خبر آمد که برای ثبت فسخ قرارداد بازیکنان ماشین سازی دست نگه داشته شود. همزمان با این خبر، رسول خطیبی، سرمربی ماشین سازان در هیات فوتبال حاضر شد. لختی بعد خبر رسید که محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک برای خرید سهام باشگاه ماشین سازی اعلام آمادگی کرده است؛ قبول این خبر ابتدا اندکی سخت بود اما خیلی زود نامه این درخواست در رسانه ها منتشر شد تا مشخص شود که قضیه جدی تر از این حرفها است.

 

1236435

 

بازیکنان پس از ساعت ها حضور در هیات فوتبال به مانند روز گذشته و بدون حصول نتیجه ای خاص هیات را ترک کردند اما طبقه سوم هیات فوتبال همچنان فعال بود. حاج جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان تبریز، آرش جابری، دبیر این هیات و سران باشگاه ماشین سازی بر سر انتقال سهام این باشگاه به محمدرضا زنوزی مطلق، جلسه ای فرسایشی و چندین ساعته برگزار کردند و خروجی این جلسه موافقت با این موضوع بود. در حالی که روز یکشنبه در حال اتمام بود و می رفتیم که وارد روز دوشنبه شویم، سران هیات فوتبال استان برای قطعی کردن موضوع در ساختمان شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک حضور یافتند تا با شخص محمدرضا زنوی مطلق وارد مذاکرات نهایی شوند. مذاکره یاد شده ساعاتی طول کشید تا اینکه خبر رسید کار خرید سهام باشگاه ماشین سازی توسط محمدرضا زنوزی به پایان رسیده و مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز اینک مالک باشگاه ماشین سازی تبریز نیز می باشد!

 

وارد روز دوشنبه شده بودیم که تصاویر این جلسه منتشر و همه چیز به صورت رسمی تایید شد. به این ترتیب شریعت زاده بر خلاف آغاز به کار پرصدایش که عمر کمی داشت، خداحافظی بی صدایی با ماشین سازی داشت. مالک جدید باشگاه ماشین سازی که زمانی در گسترش فولاد تبریز با رسول خطیبی همکاری موفقی داشت و پیش از خرید سهام باشگاه ماشین سازی نیز به صراحت اعلام کرده بود که تنها در صورت بقای کادر فنی فعلی خواسته خود را عملی خواهد کرد، بار دیگر با خطیبی و این بار برای بالا بردن پرچم سبز ماشین سازی دست به دست هم دادند تا فوتبال شهر تبریز وارد یک وادی جدید با کلی اتفاق جدید شود.

گزارش از سعید عبدی

دیدگاه‌ها