کد خبر : 1455698 | 30 مرداد 1396 ساعت 13:47 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

کار بارسا برای جذب ستاره نیس هم دشوار شد!

بارسلونا امیدوار بود که بتواند با توجه به وجود رقم فسخ در قرارداد ژان میشل سری، ستاره ساحل عاجی نیس او را به راحتی جذب کند اما این کار شدنی نیست.

کار بارسا برای جذب ستاره نیس هم دشوار شد!

به گزارش "ورزش سه"، به غیر از موندودپورتیوو، دیگر رسانه های اسپانیایی، سری را پلان c بارسلونا پس از ناکامی در جذب وراتی و کوتینیو می دانند. موندو اما اعتقاد دارد که بارسلونا به جذب توامان سری و کوتینیو فکر می کند.

 

 

1236500

 

 

در حالی که کوتینیو روز به روز از بارسلونا دور و دورتر می شود، مسئولان باشگاه کاتالانی امیدوار بودند که با پرداخت 40 میلیون یورو بتوانند سری را به خدمت بگیرند. ستاره ای که از او به عنوان ژاوی آفریقایی یاد می شود؛ اما نشریه اکیپ ادعا کرد که رقم فسخ قرارداد 40 میلیون یورویی سری، بیش از یک ماه پیش منقضی شده و بارسا اگر قصد جذب این بازیکن را دارد، باید به خواسته های باشگاه نیس تن دهد و مسئولان این باشگاه هم رقم سنگینی برای فروش بازیکن خود در نظر گرفته اند.

 

به ادعای موندودپورتیوو، ایجنت سری روز گذشته در بارسلونا حضور داشت تا مفاد قرارداد را بررسی کند و طی یکی دو روز آینده مسئولان بارسا تلاش خواهند کرد تا روی رقمی معقول با نیس به توافق برسند. باید دید در نهایت بارسا می تواند تا پایان نقل و انتقالات که کمتر از ده روز از آن باقی مانده، یک هافبک جدید به خدمت بگیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها