کد خبر : 1455759 | 30 مرداد 1396 ساعت 16:35 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فیورنتینا در تست های پزشکی میلان

کالینیچ، مهاجم فیورنتینا برای نهایی کردن قراردادش با روسونری وارد میلان شد.

ستاره فیورنتینا در تست های پزشکی میلان

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی از ورود نیکلا کالینیچ، مهاجم فیورنتینا به شهر میلان برای انجام تست‌های پزشکی قرمزومشکی‌ پوشان این شهر خبر دادند و به نظر می‌رسد که پیوستن او به تیم تحت هدایت وینچنزو مونتلا را باید قطعی دانست مگر اینکه او در تست پزشکی‌اش پذیرفته نشود که بعید به نظر می‌رسد.

 

 

1236537

 

 

پس از مطرح شدن نام بازیکنان مانند آلوارو موراتا که به چلسی پیوست و پیر امریک اوبامیانگ که دورتموند او را از فهرست بازیکنان فروشی‌اش خارج کرد، کالینیچ تنها گزینه باقی‌مانده برای تقویت خط حمله روسونری بود که حالا او در آستانه پیوستن به میلان قرار گرفته است. او که امروز در کلینیک مادونینای شهر میلان حضور پیدا کرد به شبکه میلان‌نیوز گفت: خوشحالم که اینجا هستم.

گفته می‌شود که کالینیچ پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی باشگاه میلان با تعداد از اعضای این باشگاه ملاقات خواهد کرد و پس از آن پای برگه قرارداد 25 میلیون یورویی‌اش را امضا می‌کند.

پیش از این گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن بود که مهاجم 29 ساله فیورنتینا برای یک سال به صورت قرضی در ازای 5 میلیون یورو به روسونری ملحق می‌شود و در پایان فصل میلان در صورت رضایت از عملکرد او و تمایل به عقد قراردادی دائمی 20 میلیون یوروی دیگر به بنفش‌پوشان فلورانس خواهد پرداخت.

دیدگاه‌ها