کد خبر : 1455930 | 31 مرداد 1396 ساعت 09:55 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت و جریمه مالی سنگین برای باشگاه های خاطی

برخورد سازمان لیگ با انصرافی های جام حذفی

سازمان لیگ برتر در آستانه قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی برای تیم هایی که در مرحله قبلی، از این تورنمنت کنار کشیدند، خط و نشان کشید.

برخورد سازمان لیگ با انصرافی های جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی در تمام کشورهای صاحب نام فوتبال یکی از تورنمنت هایی محسوب می شود که بهترین فرصت را در اختیار تیم های کوچک و گمنام قرار می دهد تا خودی نشان داده و شانس خلق شگفتی و درآمدزایی مناسب داشته باشد اما در ایران مثل خیلی موارد حرفه ای دیگر این اتفاق، جدی قلمداد نمی شود و جام حذفی به بدترین شکل ممکن در مراحل ابتدایی نادیده گرفته می شود و تیم هایی که در قرعه کشی ها گنجانده می شوند بدون دلیل از رقابت ها کنار می کشند.


در حالی که با برگزاری مرحله دوم تیم هایی حاضر در مرحله بعد مشخص شدند، سازمان لیگ با اعلام زمان قرعه کشی دور سوم برای تمام تیم هایی که بدون دلیل از حضور در مرحله قبل انصراف داده و باعث شدند تا دوباره جام حذفی به بدترین شکل ممکن برگزار شود، خط و نشان کشید. وی آنها را به محرومیت از حضور در این جام در فصل آینده همچنین جریمه مالی سنگین تهدید کرد.


سعید فتاحی مسئول برگزاری رقابت ها در سازمان لیگ پیرامون این تصمیم گفت:« تیم هایی که از حضور در مرحله دوم جام حذفی ‏انصراف دادند با جریمه سنگین مالی و همچنین محرومیت از حضور ‏در جام حذفی فصل آینده مواجه خواهند شد. این تصمیم پیرو تاکیدهایی بود که هیات رئیسه سازمان لیگ برای جدی گرفتن این تورنمنت اتخاذ کرده بود اما برخی باشگاه ها آن را نادیده گرفتند».


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید باشگاه هایی که بنا به دلایلی اعم از مشکلات مالی و ... از حضور در جام حذفی خودداری کردند از سال های آینده این تورنمنت معتبر را جدی خواهند گرفت یا نه؟

دیدگاه‌ها