کد خبر : 1456260 | 01 شهریور 1396 ساعت 10:23 | 169.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل شجاع سوژه جوک سازی عربستانی‌ها (عکس)

مدافع شمالی پرسپولیس موفق شد با گل خود این تیم را به بازی امیدوار کرده و در نهایت آنها توانستند به تساوی در جدال با شاگردان ربروف دست یابند.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده، مدافع تازه وارد پرسپولیس بار دیگر موفق شد برای این تیم گلزنی کرده تا نقش پررنگ خود در ترکیب این تیم را به اثبات برساند. او که با عقب افتادن سرخپوشان در ضربات شروع مجدد به عنوان یکی از نفرات هجومی در محوطه جریمه الاهلی عربستان حاضر شده بود، توانست روی ارسال بشار و اثر علیپور، گل اول را به ثمر رسانده و امیدواری برای تغییر نتیجه را در بین دیگر بازیکنان شکل دهد.


این گل البته با توجه به عبور توپ از میان پاهای دروازه‌بان الاهلی به سوژه رسانه‌های عربستانی تبدیل شده تا مطالبی را متوجه محمد العویس کنند. این لایی جالب توجه با ضربه سر شجاع خلیل زاده اکنون به سوژه جوک سازی بین هواداران الاهلی و الهلال که دو قطب فوتبال عربستان محسوب می‌شوند و اکنون از این فرصت برای کری خوانی بزرگ سود برده اند. ترند پرسپولیس - الاهلی به واسطه تقابل روز گذشته دو تیم در رتبه اول توئیتر قرار گرفته بود و توئیت‌ها و عکس‌های جالب توجهی بابت عملکرد دو تیم شکل گرفته بود.

 

1237006

 

1237005

 

1237004

دیدگاه‌ها