کد خبر : 1456262 | 01 شهریور 1396 ساعت 10:20 | 169.4K بازدید | 1 دیدگاه

مدافع الاهلی عربستان 6 ماه محروم شد

فدراسیون جهانی فوتبال مدافع ملی‌پوش رقیب پرسپولیس را به خاطر تخلفات نقل و انتقالاتی به مدت ۶ ماه از حضور در میادین محروم کرد.

مدافع الاهلی عربستان 6 ماه محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، درست چند ساعت بعد از تساوی 2-2 الاهلی برابر پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمیته انضباطی فیفا حکم به محرومیت 6 ماهه و جریمه مالی سنگین باشگاه پرتغالی سابق سعد الموالد داد تا شوک بزرگی به الاهلی و این بازیکن کلیدی تیم وارد شود.


این حکم در حالی صادر شد که باشگاه الاتحاد بعد از این که با الموالد در سال 2015 قرارداد بست شاهد فسخ یکطرفه این قرارداد از سوی ملی پوش سعودی و کوچ او به باشگاه فارنسه پرتغال بود از همین رو با جمع آوری مستندات و شکایت به کمیته انضباطی فیفا خواستار برخورد با این بی قانونی شد که بعد از پروسه ای طولانی مدت سرانجام فیفا حکم به محرومیت 6 ماهه سعد الموالد و جریمه سنگین 26 میلیون ریالی باشگاه فارنسه پرتغال داد.


به این ترتیب باید منتظر ماند و دید این مدافع ملی پوش که شب گذشته هم یکی از 11 بازیکن اصلی الاهلی در مصاف با پرسپولیس بود با این حکم بازی برگشت را از دست خواهد داد یا حکم صادر شده باید برای فرجام خواهی به دادگاه CAS برود.

دیدگاه‌ها