کد خبر : 1456264 | 01 شهریور 1396 ساعت 11:18 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

حکم توقیف اموال اسپانسر سابق سازمان لیگ صادر شد

شرکت ایران نوین محکوم به پرداخت مبلغ 30 میلیارد تومان به سازمان لیگ شد.

حکم توقیف اموال اسپانسر سابق سازمان لیگ صادر شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حکم توقیف امول اسپانسر پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران صادر شد. با شکایت سازمان لیگ فوتبال ایران و با حکم دادگاه عمومی شرکت ایران نوین کیش محکوم به پرداخت مبلغ 30 میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال ایران و پرداخت مبلغ 1.5 میلیارد تومان در حق دولت شده است.

 

شرکت ایران نوین کیش با امضای قراردادی سه ساله اسپانسری سازمان لیگ و حق استفاده از تبلیغات محیطی مسابقات فوتبال را بر عهده گرفت اما بعد از شروع این قرارداد، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون به دلیل عدم انجام تعهدات این شرکت با مسئولان ایران نوین دچار اختلافاتی شدند که در نهایت به شکایت سازمان لیگ از این موسسه تبلیغاتی ختم شد.


دادگاه بعد از طی مراحل اداری طی حکمی ایران نوین را محکوم به پرداخت این مبلغ کرده و با توجه به خود داری این شرکت از پرداخت جریمه و رد مال، با ارسال نامه ای به شهرداری تهران خواهان توقیف اموال این موسسه و واریز وجوه آن  به حساب دادگستری شده است تا به این ترتیب جریمه این موسسه را به نفع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وصول کند.


عدم دریافت مطالبات باشگاه ها از تبلیغات محیطی در سال های گذشته تبدیل به یکی از معضلات جدی فوتبال شده بود و با دریافت این مبلغ و واریز بخشی از آن به حساب باشگاه ها و فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ گام بلند و ارزشمندی برای وصول درآمدهای فوتبال انجام داده است.

دیدگاه‌ها