کد خبر : 1456590 | 02 شهریور 1396 ساعت 21:07 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی گل سیاه جامگان را پوشش نداد

درخشان: مالک نفت می گذارد و می رود!

سرمربی تیم نفت تهران اعلام کرد که حق تیمش شکست مقابل سیاه جامگان نبوده است.

درخشان: مالک نفت می گذارد و می رود!

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان بعد از تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان مشهد در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


نصرتی گل سیاه جامگان را پوشش نداد


با وجود اینکه گل ساده‌ای خوردیم و دفاع‌های ما از جمله محمد نصرتی بازیکن حریف را پوشش ندادند، اما بازی خوبی انجام دادیم. پس از آن بازی را کنترل کرده، فشار آوردیم و در نهایت به گل رسیدیم. 

 


عادلانه بود یک امتیاز گرفتیم


سیاه‌جامگان تیم خوبی است؛ اما عادلانه بود که یک امتیاز بگیریم و بازنده نباشیم. در کل از عملکرد شاگردانم راضی‌ام. ما هفته به هفته بهتر می‌شویم.

 


بهتر از گذشته کار کردیم


ما بیشتر توپ را دواندیم و بهتر از هفته‌های گذشته کار کردیم. همین مسئله به ما در آینده کمک می‌کند.

 


داوران جوان باید باتجربه شوند


فکر کنم امروز اولین قضاوت و تجربه او بود. برخی از داوران تصور می‌کنند که هر بازیکنی فریاد بزند، باید خطای او را بگیرند. امیدوارم داوران کم‌تجربه صاحب تجربه شده و نقاط ضعف‌شان را پوشش دهند.

 


مشکل مالیاتی نفت حل شده است


مشکل مالیاتی ما حل شده است. وقتی تیمی شخصی باشد، به مالک آن تیم فشار وارد می‌شود، چرا که باید هزینه‌های تیم را شخصاً پرداخت کند. دولت هم به باشگاه‌های خصوصی کمک نمی‌کند، در صورتی که این باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 


مالک نفت می گذارد و می رود!


بیشتر تیم‌ها دولتی هستند و زمانی که مدیران تحت‌فشار قرار می‌گیرند، آنقدر به مغزشان فشار می‌آید که می‌‌گذارند و می‌روند. تیم‌های خصوصی سرمایه‌گذاری می‌کنند و باید به آنها کمک کرد تا دیگران هم برای تیم‌داری امیدوار شوند. تا چه زمانی استقلال و پرسپولیس باید تحت‌نظر دولت بوده و پول بگیرند؟! خیلی از تیم‌ها باید خصوصی شوند تا فوتبال ما رشد کند، در غیر این صورت فوتبال ما درجا می‌زند.

 


عذرخواهی از رسانه ها


حمید درخشان در مورد عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل سیاه‌جامگان تصریح کرد: حق دارید که ناراحت باشید؛ اما به خاطر پروازمان نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.

دیدگاه‌ها