کد خبر : 1457305 | 06 شهریور 1396 ساعت 11:33 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند گری نویل از عملکرد آرسنال

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد به انتقاد از عملکرد آرسنال پرداخت و آنها را مستحق شکست 4-0 دانست.

انتقاد تند گری نویل از عملکرد آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت لیورپول موفق شد با 4 گل حریف را از پیش رو بردارد. این در حالیست که بازیکنان آرسنال نمایش بسیار ضعیفی در میدان داشتند و بدون برنامه و بدون هدف در زمین می‌دویدند و کاری از پیش نمی‌بردند. همین باعث شد تا گری نویل انتقاد تندی از این تیم مطرح کند.

 

1237833

 

 

او گفت:" اینکه من طرفدار لیورپول نیستم را همه می‌دادند ولی این آرسنال مستحق این شکست بود. لیورپول در حمله عالی کار می‌کند ولی چطور این تعداد از بازیکنان آرسنال انقدر بد بازی کردند. یادشان رفت که خوب کار کنند، یادشان رفت که درست بازی کنند و روند خوبی در این بازی نداشتند. بازیکنان برای پیراهن آرسنال احترامی قائل نبودند و این فاجعه است.

 

آرسنال باشگاه بزرگی است. من خیلی خونسرد به استادیوم آمدم ولی حالا بسیار عصبانی هستم و نمی‌دانم هواداران آرسنال که برای این بازی سفر کرده بودند چه حسی دارند. نکته مثبت این است که هنوز6 روز تا پایان نقل و انتقالات فرصت هست بنابراین ونگر می‌تواند از شر خیلی از بازیکنان خلاص شود. اگر دست من بود همه را در لیست فروش قرار می‌دادم. تعداد آنهایی که می‌توانند از وضعیت فعلی شان بهتر شوند خیلی نیست.

 

1237828

 

 

 

آرسنال بازیکنانی دارد که نمی‌دوند و این شرم آور است. بازیکنان راه می‌روند و این اضطرار را در بازی خود نشان نمی‌دهند. از یک ساعت پیش در استودیو حضور داشتم و بازی وست بروم و دویدن هایشان را تماشا می‌کردم. ما فرض را بر این گذاشتیم که تیم های انگلیس همگی دونده اند. یک تیم فوق العاده مثل اتلتیکو دونده است ولی یک تیم معمولی مثل آرسنال نه."

دیدگاه‌ها