کد خبر : 1457560 | 07 شهریور 1396 ساعت 13:35 | 351.5K بازدید | 0 دیدگاه

تحرکات مرموز فوق ستاره PSG

درخواست عجیب نیمار از کوتینیو در مورد بارسلونا

کوتینیو پس از هفته ها غیبت در تمرین لیورپول به بهانه مصدومیت، این روزها در تمرینات تیم ملی برزیل حضوری فعال دارد.

درخواست عجیب نیمار از کوتینیو در مورد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا مشخص بود که کوتینیو به دلیل دریافت پیشنهاد از بارسلونا مصدومیت را بهانه کرده بود تا در بازی های لیورپول به میدان نرود. او رسما نیز درخواست جدایی داده ولی لیورپول تاکنون موضعی سفت و سخت در مقابل جدایی او اتخاذ کرده است.

 

 

1238142

 

 

کوتینیو دو روز پیش راهی برزیل شد تا در تمرینات تیم ملی کشورش حاضر شود. روز گذشته تست های پزشکی در مورد او مثبت بودند و پزشک برزیل اعلام کرد که کوتینیو مصدوم نیست.

طبق معمول، نزدیک ترین فرد به کوتینیو در تمرینات، نیمار است. این دو، سال هاست که دوستی صمیمانه ای با یکدیگر دارند. طبق ادعای دیاریو استادائوی برزیل، نیمار در طول تمرین روز گذشته به کوتینیو گفته است که فریب مدیران بارسا را نخورده و به این تیم نرود. نیمار همچنین از کوتینیو خواسته تا از لیورپول بابت صادر نکردن مجوز جدایی اش گله مند نباشد.

 

طبق ادعای این منبع، نیمار تلاش زیادی دارد تا مانع پیوستن کوتینیو به بارسا بشود چرا که هدف او انتقال کوتینیو به پی اس جی در فصل آینده است. باید دید کوتینیو تحت تاثیر حرف های نیمار، قید بارسا را خواهد زد یا خیر.

 

 

1238147

 

 

همین منبع اشاره کرده است که در بخش هایی از تمرین، پائولینیو که هفته گذشته جذب بارسا شد نیز بسیار نزدیک به کوتینیو بود و بین این دو مکالمه ای چند دقیقه ای نیز صورت گرفته است. گویا پائولینیو از جو بارسلونا و علاقه بازیکنان این تیم برای انتقال کوتینیو صحبت می کرد.

 

لازم به ذکر است که نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا جمعه به اتمام می رسد.

دیدگاه‌ها