کد خبر : 1457672 | 07 شهریور 1396 ساعت 23:23 | 108K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی زیر نظر کیکه سانچس فلورس

معرفی رسمی فرهاد مجیدی در سایت رسمی اسپانیول

سایت باشگاه اسپانیول در گزارشی مفصل به حضور فرهاد مجیدی در یکی از تیم های پایه این باشگاه پرداخته است.

معرفی رسمی فرهاد مجیدی در سایت رسمی اسپانیول

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که مجیدی در اینستاگرامش از حضور در باشگاه اسپانیول و شروع فعالیتش به عنوان مربی در یکی از تیم های پایه خبر داد. اکنون سایت باشگاه اسپانیول در گزارشی به معرفی مجیدی و شرایط همکاری او با این باشگاه پرداخته است. در این گزارش آمده است:

 

1238244


" فرهاد مجیدی، بازیکن سابق تیم ملی ایران و یکی از ستاره های فوتبال آسیا، به دعوت باشگاه اسپانیول، در اینجا حضور پیدا کرد. او که پیش از این در سال 2014 هم بازدیدی از ورزشگاه RCDE داشت، قصد دارد آشنایی بیشتری با شرایط کار تیم های پایه در مجموعه تمرینی دنی خارکه، که یکی از معروف ترین آکادمی های دنیاست، پیدا کند. 


او به عنوان مهمان چند هفته در بارسلونا خواهد بود تا با ساختار تمرینی ما، شیوه کاری تیم های جوانان ما و همین طور تمرینات تیم اصلی باشگاه زیر نظر کیکه سانچس فلورس آشنا شود. 

 

 

 

1238243

 

 

علاوه بر این، مجیدی شرایط سازماندهی و توسعه باشگاه اسپانیول که یکی از باشگاه های سنتی در بهترین لیگ دنیاست را زیر نظر می گیرد.


مجیدی در فصل 2000-1999 در راپیدوین بازی می کرد؛ اما بیشتر دوران حرفه ای اش را در آسیا سپری کرده و در خاورمیانه یک اسطوره محسوب می شود. او در لندن دوره های مربیگری را زیر نظر فدراسیون فوتبال انگلیس سپری کرده است. باشگاه اسپانیول مطمئن است که حضور او در اینجا به گسترش برند باشگاه در آسیا کمک خواهد کرد."

 

بنابر اطلاعاتی که در اختیار ورزش سه قرار گرفته، فرهاد مجیدی تا زمان دریافت اجازه کار در اسپانیا، به عنوان مهمان در تمرینات اسپانیول حضور خواهد داشت و پس از دریافت مجوزهای لازم، به عنوان یکی از مربیان تیم های پایه در این تیم کار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها