کد خبر : 1457808 | 08 شهریور 1396 ساعت 15:23 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین آرای کمیته انضباطی

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ دسته اول و یک دیدار از جام حذفی فوتبال صادر کرد.

آخرین آرای کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم سردار بوکان و نفت مسجد سلیمان از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور روز 29 مردادماه برگزار شد و از سوی سعید رمضانی، مربی تیم سردار بوکان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به نحوه داوری رخ داد. وی طبق بند 5 ماده 66 آیین‌نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

*دیدار دو تیم اکسین البرز و ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ دسته اول برگزار شد که از سوی علیرضا لطیفی، سرمربی تیم اکسین البرز به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تیم ملوان بندر انزلی نیز به خاطر تخلفات تماشاگرانش، اهانت و پرتاب بطری آب به داخل زمین بازی طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی جمعا از بابت فحاشی و پرتاب بطری به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

 

تیم اکسین البرز نیز به خاطر اهانت تماشاگرانش به داور بازی باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

* دیدار تیم‌های صنعت مس رفسنجان و آلومینیوم اراک برگزار و از سوی تماشاگران تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری آب و فحاشی به داور بازی رخ داد. این تیم باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

تیم آلومینیوم اراک به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری، به مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

امیری، مربی تیم آلومینیوم اراک به خاطر رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به‌رو شد.

 

همچنین فرهمند، سرپرست تیم آلومینیوم اراک نیز به خاطر رفتار زننده با تماشاگران پس از پایان بازی، به توبیخ کتبی و 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*مهدی جاهی بخشی، مربی تیم ایرانجوان بوشهر در دیدار تیمش برابر بادران تهران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، انجام داد. وی به توبخ کتبی کمیته انضباطی روبه‌رو شد.

 

*دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز برگزار و از سوی محمد علیپور، مربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به تذکر کتبی محکوم شد.

 

تیم شهرداری ماهشهر نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری به داخل زمین و نیمکت تیم مقابل، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

 

آرای صادره قطعی است.

 

دیدگاه‌ها