کد خبر : 1458254 | 10 شهریور 1396 ساعت 15:25 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

پنجعلی: تعویض‌های کی‌روش ستودنی بود

پیشکسوت فوتبال ایران مهمترین موفقیت تیم ملی را میل به پیروزی و دور شدن از شرایط اما و اگرهای همیشگی فوتبال ایران عنوان می‌کند.

پنجعلی: تعویض‌های کی‌روش ستودنی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در فاصله دو هفته مانده به پایان انتخابی جام جهانی توانسته بود حضورش در روسیه را تضمین کند و جدال مقابل کره جنوبی تنها جنبه حیثیتی و کری برای شاگردان ایران داشت. با اینحال ایران علیرغم این مساله نیز توانست مانع از پیروزی خانگی مقابل کره جنوبی شده و شرایط صعود این تیم به همراه ازبکستان و سوریه را به هفته پایانی بکشاند.


محمد پنجعلی در خصوص این دیدار و نتیجه آن گفت: این دیدار از لحاظ حفظ رکورد گل نخوردن بازی مهمی برای ما محسوب می‌شد که خوشبختانه به آن رسیدیم. نیمه اول این دیدار متعادل بود ولی نیمه دوم و با اخراج عزت‌الهی روند بازی تغییر کرد و تحت فشار قرار گرفتیم.


وی ادامه داد: کره‌ای‌ها برنامه های  کی‌روش یعنی بازی دفاعی و استفاده از ضدحمله را به خوبی می‌شناختند و با ایجاد طرح‌هایی نظیر پرس از مقابل خط دروازه آن را خنثی کردند. اما باز هم این تیم نتوانست ما را شکست دهد و باید مدیون دو فاکتور ارزشمند تیم فنی ایران و کارلوس کی‌روش باشیم. دو فاکتور تیم ملی ایران این بود که اول ساختار دفاعی شکل گرفته به راحتی گل نمی‌خورد و دومین فاکتور تعویض‌های منطقی و درست سرمربی تیم ملی بود که ستودنی و کاملا فنی و به جا بود.


پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با دیدار آینده ایران مقابل سوریه و شانس صعود این تیم به جام جهانی گفت: ایران به راحتی تسلیم سوریه‌ای‌ها نمی‌شود زیرا ما می‌خواهیم رکورد شکست‌ناپذیری خود را حفظ کنیم. سوریه نیز برای صعود، کارش به اما و اگر بستگی دارد اما مطمئنا جشن باشکوهی برای صعود خواهیم داشت. ایران به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها