کد خبر : 1458579 | 12 شهریور 1396 ساعت 10:05 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون: اسپانیا به عملکردش تسلط داشت

جانلوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا معتقد است که علت پیروزی اسپانیا مقابل ایتالیا، تسلط حریف بر خواسته ها و توانایی هایش بود.

بوفون: اسپانیا به عملکردش تسلط داشت

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در نیمه اول با دو گل از ایسکو از آتزوری پیش افتاد و گل نیمه دوم موراتا، کار را برای لاجوردی پوشان به پایان رساند. پس از بازی بوفون مدعی شد که اسپانیا به خوبی متوجه توانایی هایش بود و می‌دانست که چه چیزی در زمین می‌خواهد.

 

1239042

 

 

او گفت:" به نظر من، اعتماد به نفس بازیکنان اسپانیا و نحوه بازی آنها که سال هاست در حال انجامش هستند و کیفیت فوق العاده استعداد‌هایشان ، از آنها تیمی فوق العاده می سازد. آنها می‌دانند چه کار می‌کنند، چرا این کار را می‌کنند و این چیزیست که تنها تجربه و همکاری طولانی مدت می‌تواند باعثش شود."

 

بوفون درباره اینکه آیا سیستم 4-2-4 علت باخت آنها بود گفت:" نه فکر می‌کنم ما به تیمی باختیم که ثابت کرد نسبت به ما تیم بهتری است. از لحاظ تاکتیکی، این سرمربی است که می‌داند چه کار کند و متوجه است که چه تاکتیکی می‌تواند یک تیم را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم.  در طول سال تمریناتی برگزار خواهیم کرد که آمادگی مان را به دست آوریم."

دیدگاه‌ها